2011. március 16., szerda

Wellness magazin: Válaszd a hazait

Bocsássatok meg kérlek, hogy mostanában olyan keveset jelentkezem, de rengeteget dolgozom! A héten még húzosak a napjaim, de aztán talán kicsit lazábban lehetek, ígérem akkor írok egy kicsit többet is, hisz például meg volt már a kiskecskék első hivatalos legelése is! :)
A Wellness magazin tavaszi számában megjelent egy cikk a magyar hatóanyagokat tartalmazó kozmetikumokról, itt kaptak helyet az én termékeim is. A cikket Berende alexa készítette.
Köszönöm Alexa!!



2 megjegyzés:

timka írta...

Kedves Eszter,

a héten írtam Neked egy mailt (hogy kéne pszoriázisos, száraz bőrre olyan szappan, amit hajra is lehet használni), nem tudom, hogy megkaptad-e, ezért írok itt is. Melyik szappanodat ajánlod erre?
köszönöm, timka

A.C.E írta...

Kedves Timka!

A pszoriázisra alapvetően jó hatással van a kecsketej, de én leginkább a Holt-tengeri, a ghi-s és a csalános szappanomat ajánlanám a tünetek enyhítésére! Hajmosásra bármelyik jó, de ecetes öblítést ajánlok utána. Remélem Neked is tudnak segíteni az én kis szappankáim!
Szép tavaszi vasárnapot kívánok!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...