2009. február 4., szerda

Ajánlom figyelmetekbe


                                            
Egy újabb szuper dolog a Google-tól! Fordítási lehetőség a blogotokra, weblapotokra. Azért igazán jó, mert eddig is volt egy-két program, aminek a használatával le lehetett fordítani a honlapokat, de ez beépíthető modulként magán az oldalon tudja felajánlani a fordítás lehetőségét, elég sok nyelvre.
Azért ajánlom nektek, mert úgy látom a blogoknál még inkább látszik az internet határok nélkülisége, tehát ezzel a lehetőséggel élve segíthettek idegenajkú látogatóitoknak, hogy megérthessék mit is írtatok. 
Az tudja használni akinek van Google fiókja, de azt hiszem aki ezt olvassa mindenkinek van!


Belépve a saját fiókba a Google termékek második oldalán   

A "Home"-nál be kell állítani magyarra a
nyelvet és Get translation tools now -ra klikkelve már adja is a script bemásolható HTML-jét.

Szép napot kívánok nektek!







4 megjegyzés:

Hunszil írta...

Nagyon köszi Eszter ! már fel is tettem, mert nekem is van már német olvasom:) és neki is megkönnyíti a dolgát ez :)

A.C.E írta...

Szívesen Szilvi! Azért raktam fel, mert ugyan az én blogom még nagyon rövid életű, de már Japántól, Franciaországig nézték már egy-pár országból, így gondoltam a tieteket még többen nézhetik külföldről.

Puszi: Eszter

Taurus írta...

Szeretettel ajánlom figyelmetekbe az alábbi postot:
http://bajla.blogter.hu/322366/google_translate_beta

A.C.E írta...

Hát igaz, ami igaz, én is nagyokat szoktam hahotázni, mikor példul angol szappan recepteket fordítatok akár a goglival, akár a Webfordítással. Na, de már ezért is megéri, úgysem jellemző manapság, hogy sok okunk lenne a nevetésre! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...