2010. május 17., hétfő

Az én kedves blogbarátnőimnek!


Köszönöm Nektek érdeklődő leveleiteket, melyben kérditek hova tűntem és hogy nincs e valami bajom? Hála Istennek velem semmi gond nincs, na de a közös falusi internet meghalt és csak a kiegészítésként előfizetett Pannon mobil internettel tudok dolgozni! Kértem már a korlátlan forgalmú díjcsomagot, de az csak június 3-tól él majd, addig kénytelen vagyok ezt a jó drágát használni!


Nagyon jólesik ám, hogy hiányzom Nektek, ígérem bepótolom az elmaradottakat! Addig is puszillak Benneteket és mindenkinek kívánok ennél a mostaninál sokkal szebb tavaszi napokat!!!

2 megjegyzés:

Monika írta...

Bizony,bizony már én is nagyon hiányoltalak!!!!!!Mi a helyzet a farmodon? Víz,szélvihar????

A.C.E írta...

Thank you Tita, your blog cute, you are very creative! Thank you Tita, your blog cute, you are very creative! Greeting for you from Hungary! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...