2010. július 24., szombat

GHÍ-s kecsketej szappanok és JÁTÉK

Aki egy kicsit is ismer, tudja, hogy nagy híve vagyok a természetes alapanyagoknak és azok közül is szeretem kiválasztani azokat, amelyek igazán hatásosak. Így esett választásom a Ghí-re.
Natúr és kaviáros szappanomat ezentúl új recept szerint készítem. Ghí-vel, azaz tisztított vajjal dúsítom. Az én ghí-m bió ír házivajból készült!

A ghít úgy is nevezik, folyékony arany. Kívül-belül használva igen értékes az ember szervezete számára.
A keleti kultúrában a ghí a gazdagság szimbóluma volt mindig is. A ghí szépítő szer is, amit Keleten még a mai napig előszeretettel használnak. Például száraz, kirepedezett bőrre kiváló. Sejtregeneráló hatású és simítja a ráncokat. A ghí támogatja és serkenti az agy működését. Az ayurvéda szerint a ghí a test és az elme koordinátora. Fiatalító hatású, hosszú élettartamot nyújt.

Azért pont ennek a két szappanom kapta ezt a plusz adalékot, mert a kaviáros szappanom rendelkezik leginkább ránctalanító hatással, a ghí-vel ezt a tulajdonságát szeretném "felturbózni"! A natúrt meg azért készítem ezzel a szuper anyaggal, hogy azok is kapjanak áldásos hatásából, akiknek a bőre annyira érzékeny, hogy még a természetes adalékokra is allergiások.
Ennyit a szappanjaim belbecsének változásáról! :)
Játékra hívnálak Benneteket, ami szappanjaim lenvászon csomagolásával kapcsolatos.
Mint azt tudjátok kedves olvasóim, ezt a csomagolást leginkább azért alkalmazom, /persze azon kívül, hogy farmszappanjaim stílusához illik/, mert újrahasznosítható csomagolást szerettem volna.
Ez a zsákocska úgy gondolom sokféle felhasználást tesz lehetővé, ha már beteljesítette eredeti feladatát. A címke könnyen levehető róla a következő technikával:
A vasalódeszkára címkés oldalával lefelé kiterítve a zsákocskát, átvasaljuk meleg vasalóval, ezzel a címke símán lehúzhatóvá válik!
Mivel most már elég sok idő telt el azóta mióta használom ezt a fajta csomagolást, azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, Ti miként hasznosítottátok, hasznosítanátok újra ezeket a zsákocskákat?
Tehát várom tapasztalataitokat, javaslataitokat!
Természetesen ajándék is jár a közreműködésért :) : 3-an a játékban résztvevők közül
ajándékba kapnak egy-egy ghí-s kecsketej szappant tőlem!
A játék lezárását július 31.-re tervezem.
Minden kedves régi és új olvasómnak kívánok nagyon kellemes hétvégét!!

19 megjegyzés:

Monika írta...

Már annyira hiányiztál,de gondoltam,hogy te is nagyon elfoglalt vagy!!!!!!Terveztem,hogy írok levelet,erre megjelentél!
Gratulálok az új szappanodhoz!
A zsákocska nagy kedvencem,és dehogy veszem le róla a matricádat!!!!!Annyira szeretem rajta!!!Most is megyünk táborba és viszem magammal!
Miként hasznosítom?
1.használata után vissza tudom tenni bele a szappant,felakasztom és nem olvad úgy össze,mint a régi műanyag tartókba.
2.szárított gyógynövényeket tennék ,teszek bele,de igyekeznem kell,mert még csak 1 ilyen zsákocskám van.::)
2.utazáshoz,mindennapokhoz kiváló tároló a női apróságoknak.
NAGYON szeretem!!!!!
Szép hétvégét kívánok neked is ebben a kellemesen lehűlt időben!

Teca írta...

Én ajándékba kaptam a szappanjaidból, csodásak! A zsákocska nálam fagombokat fog rejteni! :)

Névtelen írta...

Levendulavirággal megtömve, igencsak hasznos, és szép is. :)

Lente Julcsi írta...

Telefon toknak is megfelel kecskéstül,a gyerkőceim nagyon szeretik :)Nőcis dolgokat tartok bennük,meg egyéb apróságokat.Aki mosódiót használ a gépi mosáshoz -ahogyan én is- annak akkor is jó szolgálatot tehet a zsákocska,ha az eredeti mosózsákja tönkremegy.

Az új szappant is biztosan kipróbálom majd :)

Katuska írta...

De jó,hogy újra írtál!!!
A zsákos szappanokból még nincs nekem,de a szappant tárolnám benne,vagy a szilárd samponomat.mosódiónak is jó kuckója lenne.Ezenkívül a varrótűmet,bontókésemet,fogóimat,gyöngyeimet tárolnám benne.Még egy eszembe jutott:megymag!-felforrósítva,vagy lefagyasztva-attól függ,hogy mire van szükségem:migrénem van,vagy a szem körüli ráncaimat akarom kezelni :o)
Na,mi a véleményed?

horimarika írta...

Imádom az ásványokat. Én most az ásványkáimat tartom a zsákban. Illik hozzájuk is.

emilil írta...

nekem két zsákom van eddig, a lányaim egyből elkérték és kis táskának használják őket:).

A.C.E írta...

Szia Mammka!

Köszi, aranyos vagy!!! Hát igen, hála Istennek elég sok munkám van. :)

Teca, nagyon örülök, hogy tetszenek az én kis szappankáim!!! Nekem is van fagombos zsákocskám. :)

Katus a Te ötletedből is van nálam! :)

Julcsi, mikor a kecskéimet legeltetem a telefonom a nyakamban zsákocskában.:)

Kedves Sárkányom! Ezek szerint otthon vagy már, akkor hétfőn küldöm Neked a szappanokat és akkor már lesz zsákocskád! :)

Szia Horimari! Ez is jó ötlet! Lehet, hogy némileg kicsicsázva a bizsuimnak is méltó helye lenne? Úgyis fából, háncsból és kőből készült a nagy része, tehát természetes anyagokból, illene hozzájuk!

A.C.E írta...

Emilil, de jó, mekkorák a lányaid?

Mary írta...

Én is nagyon szeretem zsákocskáidat.
Mini szappan van benne amit ajándékként kapok tőled! Azt a táskámba hordom más idegen szappannal ne kelljen kezet mosnom. Telefon tartónak és ha viszem magammal akkor a fényképezőgép is abba megy.
Praktikus darab az biztos.
Nagyon szép hétvégét kívánok! :)

Frivolina írta...

Az enyémekbe levendula került nemrég, és eszem ágában sem volt levenni róla a címkét:) Annyira odavaló.

emilil írta...

4 és 2.5 évesek és a kecske külön tetszett nekik:))

Esthi írta...

Én is oda vagyok a zsákocskákért. Senkinek nem adnám oda semmi pénzért. Nálunk most szappanok vannak bennük tartva, de már ki is gondoltam, hogy karácsonykor adventi naptár készül majd belőlük. Egyszeűen hímzek a másik oldalára számokat és tele töltöm őket apróságokkal. Aztán pedig lehet nyitogatni. :)))

Mandala írta...

Én ékszereket tartok bennük, de levendulát is tettem már beléjük, de legújabban felakasztottam a fürdőszobába és vattapamacsokkal töltöttem meg. Imádom a szappanjaidat.

Szera írta...

Sokszor készítek pici filcház kulcstartókat... én a tömőanyagot tenném bele, mert kevés kell és így kéznél lenne, praktikusan... :)

Andulka írta...

Szia!

Nekem is van már jó pár zsákocskám! :-) és remélem, hogy még több lesz!
Elsősorban női dolgokat teszek bele, hogy a táskámban mindig diszkréten kéznél legyenek, de apróságok tárolására is alkalmasak!
A szárított levendula is jó ötlet!

Hunszil írta...

Rég hallotam felőled és a szappankáidról, jó hogy újra itt :))))
Nekem még nincs az új csomagolásoddal lévő szappanom, csak a képernyőn találkoztam vele, jó múltkorában be speizoltam, biztos ami biztos :)
DE ha lenne valószínűleg a szappankáidat tartanám benne a fürdőben felakasztva, vagy ebbe vinném utazáshoz:)
De esetleg gyógynövényt, teafüvet tartanék benne a speiz-ba...
Jó nyarat szép időt, sok zöld füvecskét a kecskéidnek:)))

A.C.E írta...

Köszi Lányok a sok jó ötletet és külön köszönöm a dícséretet és jókívánságokat is!!! :)Szombaton sorsolás! :)

Puszi Nektek

Rita írta...

Én a drágaköveimet tartanám benne.

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...