2011. március 23., szerda

"Egy jó szó" játék


Ennek a játéknak a terve már régóta foglalkoztat.
Abból indultam ki, hogy nekem is milyen jól esik, ha blogtársaimtól kapok egy-egy elismerő megjegyzést.

A játék lényege, hogy aki úgy érzi, hogy van olyan blogtársa akinek szívesen mondana "egy jó szót", illetve mondatot, mert valamiért megkedvelte őt, írja meg ezt neki a blogjában kommentként hivatkozva az "Egy jó szó" játékra!

Tehát valahogy így: "Szia, már rég óta olvasom a blogodat és igazán szimpatikus lettél az olvasottak alapján, így gondoltam megírom ezt Neked! Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra az "Egy jó szó" játékban! :)" Ide még belinkelheted ezt a posztot, mert lehet, hogy fogalma sem lesz róla, milyen játékról van szó!!! :)

A játék április 15-ig tart és mindenki aki kapott ilyen "jó szó"-t és szeretné megkapni a nyereményt, a játék végeztével megírja nekem /belinkkelt hivatkozással a bejegyzésekre/, hogy ő mennyi ilyen pontot gyűjtött össze!/Az email címem szerepel a profilomnál/
A nyertes annyi szív alakú szappant kap tőlem, amennyi pontot összegyűjtött a játék folyamán, illetve maximum annyit, amennyi egy két kilós csomagban elfér, ez olyan 14-15 db.! :)

Remélem tetszik az ötlet és kívánom Mindenkinek, hogy rengeteg "jó szót" zsebeljen be!!!

168 megjegyzés:

Kaccat írta...

Ez mennyire kedves, és önzetlen kezdeményezés!
Gratulálok hozzá, tényleg elakadt a szavam!

Julcsi írta...

Ez mennyire helyes és ötletes!:))))
Legszívesebben azt írnám most neked, hogy ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra az "Egy szó játékban!:)

A.C.E írta...

Köszi Kaccat! Valószínű azért jött ennek a játéknak az ötlete, mert mostanában többet kaptam a pozitív energiákból, mint adtam! :)
Én is fogok majd küldeni "jó szót", ha egy kis ráérő időm lesz! :)

A.C.E írta...

De jó Julcsi, mewg volt az első kac-kac mára, köszönöm!:)

Kaccat írta...

mát ki is tettem a blogomba :-) este pedig a játékra hivatkozva fogok kommentelni :-) (igazából én eddig is igyekeztem ezek alapján kommentelni :-) )

A.C.E írta...

Köszönöm Kaccat!! :)

motymoty írta...

Nagyon ötletes, kedves kezdemányezés!

egycsipet írta...

Micsoda ötlet! :) Nagyon kedves gondolat ez a játék!

Monika írta...

Miket ki nem találsz!!!!!Fantasztikus!Csatlakozom Julcsihoz,hogy neked már most adok én is nem is egy,hanem több jó szót.:)
Ja!El ne felejtsem: hétfőn kisunokám nálam volt,még az oviba is viszik a kecsketej szappanodat,mert nagyon érzékeny a bőre.Ő,az 5 éves mondta: -nincsen jobb a kecskeszappannál.:))))

korodimelinda írta...

Te minden nap felülmúlod önmagad! :)

Lente Julcsi írta...

Milyen kedves ötlet:o)

Monika írta...

Eszter!!!!Segíts!!!!!Nem világos.:( Azzal gyűjtök pontot, ha minél több blogosnak megírom,hogy szeretem az oldalát, vagy ha nekem írják ezt meg.
A "csekélyértelmű medvebocs".:)))))

A.C.E írta...

Köszi Lányok!:)
Mammka ez a játék az önzetlen kedvességről szól, ezért az kapja az ajándékot, aki a legtöbb szeretetteljes bejegyzést gyűjti, hisz az, akiért megtesszük ezt a gesztust, biztos, hogy már kiérdemelte! :) Bocsi, tudom, hogy a játékok lényege az szokott lenni, hogy teszek valamit a játék keretén belül és akkor enyém lehet a nyeremény. Ez most egy kicsit más, a másiknak tesszük lehetővé, hogy részesülhessen előbb abban az örömben, hogy gonolunk rá, majd abban, hogy ajándékot kaphasson!! :)

Abile írta...

A játék lényegét olvasva én is mindjárt arra gondoltam, hogy Te érdemled meg az első pontot, ezért a remek kezdeményezésért!
Egy nagy-nagy ölelés neked... Nincs is nagyobb szükség mostanság másra, mint egy-egy jó szóra... egymásnak, egymásért!

Monika írta...

Eszter! Nem kell bocs,hiszen ez így tényleg az önzetlenségről szól,amiből olyan kevés van manapság....
Mit szólsz a Sebi unokám szappan szeretetéről? Olyan édes volt!

KicsiKató írta...

Dejó!!! Jól értem, én segíthetek hozzá másokat az ajándékhoz úgy, hogy virtuálisan megölelgetem és megírom a blogjában ide hivatkozva, hogy jó, hogy van?:)

A.C.E írta...

Igen, KicsKató tökéletesen összefoglaltad a játék lényegét, köszönöm! :)

Ledorka írta...

Ó, de szép kezdeményezés! :)))

Kinga írta...

hihetetlenül kedves gesztus / ötlet :)

tipikos írta...

Ez Szuper ötlet! NAGYON-NAGYON tetszik! :DDD
Én már kaptam is egy pontot! :DD

A.C.E írta...

Köszi! Tipikos, akkor mivel azt hiszem Te vagy az első, aki kapott szeretetteljes megjegyzést a játékra hivatkozva, kérlek írdd meg nekem, hogy meglepődtél-e és hogy érthető-e a játék? Köszi

Leki-Rita írta...

Szuper kezdeményezés... én is kaptam 1 jó szót :) Mammkától.
Lenne egy kérdésem 1 ember hány embernek küldhet?
Szép mosolygós napokat!

Bodzás Vendégház írta...

Eszter, a felajánlásodból is meglátszik, hogy "Jó szóra" vagy érdemes, tőlem minimum ötöt kaptál:)))

A.C.E írta...

Leki köszönöm! Az hogy valaki mennyi blogtársát szereti virtuálisan megölelgetni, az csak az illető szívének kapacitásától függ! :) Viszont mindenegyes blogtársának csak egyet küldhet a játék keretein belül!
Mammka szíve hatalmas, szerintem még bőven beleférnek egy páran, igaz Mammka!
Mammka Sebi unokád tiszteletbeli kecsketejszappan fan lett nálam!!! :) Előttem van a kép, mikor komoly arccal kinyilatkoztat! :)

colette írta...

Ez nagyon kedves, de mikor kezdted el a szív alakú szappanok készítését??? Hmmmmm???!! Vagy csak nem értek valamit?

colette írta...

Aaaaahhhh... asszem megvilágosodtam, mindenki egy szív alakú szappant nyújthat át... na így már megnyugtató:-))))

Monica írta...

Elsírtam magam.
Köszönjük szépen!

Amanda írta...

Ezt jól kifundáltad!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Fantasztikusan kedves ötlet!

Lonci (Győr) írta...

Nagy ötlet:-))) Mint a jobbnál, jobb szappanaid!

Unknown írta...

Köszönet az ötletért és a játékért! Nagyon meghatódtam, mikor kaptam egy jó szót :)))

Monika írta...

Eszter!:))))
Napközben már ölelgettem virtuálisan a lányokat, de még folytatom.:)

bruercsi írta...

Kedves Eszter!
A játék keretén belül találtam Rád! Mit mondjak. Hihetetlen vagy! Ilyen típusú játékot még soha sem láttam! Feladtad a leckét emberségből, jó szívűségből, van mit tanulnunk! Köszönöm neked a lehetőséget!

N. Adri írta...

A legjobb blogjáték, amivel eddig találkoztam! Köszönöm az ötletet! Engem az a jó szó, amit ma kaptam, épp a legjobbkor talált meg!

Belinda írta...

Nagyon-nagyon aranyos és jó ötlet, és nagyon jólesett, amikor megkaptam ennek nyomán a virtuális puszit! :) Most megyek, és továbbadom!:)

Edit írta...

Eszter, ez egy nagyon kedves gondolat, és nagyon kedves játék. Már küldtem több kedves blogos társamnak, de bizony neked is küldök egy virtuális ölelést. És a kecskéidnek is!!! :)

F.Gina írta...

Eszter, ez egy csodás játék ! Pláne, hogy már kaptam 2 pontot :))
Nagy-nagy virtuális ölelés neked !

A.C.E írta...

Köszönöm mindenkinek a szép szavakat, örülök, hogy tetszik Nektek a játék, ez bizonyítja, hogy szerttek adni és addig amíg ez így van, minden rendeben van!!!! :)

Szuper, hogy már kaptatok is virtuális ölelést, puszikat, gratulálok hozzájuk, megérdemeltétek. Gyűjtsétek csak és töltekedjetek velük! Puszi Mindenkinek!

Cheeks írta...

Kedves Eszter!

Nagyon köszönöm ezt a jó játékot!

Ma reggel benézek a blogomra és látom, hogy megszaporodtak a bejegyzéseim:)

Olvasom őket és kedves blogismerősömtől érkeztek még kedvesebb szavak:)))
A linkjeik által találtam rá a átékodra:)

Nagyon köszönöm neked is, hogy a napom ilyen jól indul :))))

mmama írta...

Kedves Eszter !
Lélekmelengető játékot találtál ki ebben a egyre elridegedő világban.
Én is kaptam egy jó szót , ma tovább is adom, hátha a szappan szívecske melengeti majd a szíveket.
Köszönöm.

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Teca írta...

De nagy ötlet! Köszönöm!

Hokata írta...

Köszönöm Eszter, hogy invitáltál a játékra, s örülök a pontnak:)
Mosolygós szép napot Neked!

Barbi írta...

Drága Eszter! Ez nagyon szép játék! Köszönöm, hogy részt vehetek benne! Sok szeretettel küldök Neked is egy jó szót! :D
(Sikerült már 4 kedves szót begyűjtenem! :D)
Puszi! B

Kála írta...

Ez egy hihetetlenül aranyos kezdeményezés! Nagyon örülök, hogy rátaláltam :-) Megyek és küldöm a jó szókat!

a Matula ikrek írta...

Tőlünk is egy óriási pirospont ide! :o)
Kapott jó szó után találtunk Hozzád, fantasztikus kezdeményezés.
Most akkor megyek és két kézzel szórom szét a jószókat...

Kőrösi Mercédesz írta...

Szívmelengető kezdeményezés! Adok-kapok, köszönjük Eszter!
:)))

szaberka írta...

Ez egy nagyon kedves ötlet! Én is egy "virtuális ölelés" nyomán jutottam ide, remek az oldalad, pontot neki! Köszönöm a lehetőséget
Erika

Babi néni írta...

Ez eddig a legkedvesebb "továbbküldős", "játszós" kezdeményezés, amit blogon láttam. :o)

Ha nem bánod, én is továbbadnám pár embernek, bár eddig nem olvastam a blogod.

Ányi írta...

Kedves ötlet ez a játék, köszönöm :)

Zsuzsi írta...

Drága Eszter! Nemcsak a szappanjaid simogatnak, hanem ez a játék is - szívet melengetö ötlet, nagyon köszönöm!!!

dióhéj írta...

ezdejóez, nahát...és még a logó is tetszik :)

unikat írta...

Minden elismerésem a játék kitalálásáért. Nagyon kreatív, nagyon ötletes, szívhez szólóan kedves. S hogy milyen önzetlen vagy, s milyen adakozó.
Minden elismerésem.

Ciripbogár írta...

fantasztikus ötlet, sokkal jobban tetszik, mint az eddigi kreatív blog cédulák, bár azok is kedvesek, de mivel mindenféle kötelezettséggel járnak néha terhet jelentenek annak, aki kapja. köszönöm neked ezt a kezdeményezést!

Főkolomp írta...

Kedves Eszter!
Mammka kedves szava által kerültem hozzád, és nagyon meghatódtam a kezdeményezésedtől. Tisztelem nagylelkűségedet, boldog vagyok, hogy már pontom is van (nem feltétlenül CSAK a nyeremény miatt!!!, és én is tudok kinek szép szót mondani.
Köszönöm neked, és örülök, hogy megismerhettelek, 3 gyerekemből kettő + én bőrproblémásak vagyunk. Lehet, hogy megoldod a gondunkat is!

bemka írta...

Jó szót kaptam
Ide hoztam :)
A jó szó is olyan mint a mosoly , minél többet adsz belőle , annál több helyről ragyog vissza rád :)
Kedves az ötlet,van sok jó szó, osztogatom :)

Dia írta...

Kedves Eszter!
Én is küldök Neked "egy jó szót", hisz imádom a szappanjaidat, a törhetetlen kedvességedet, az élménybeszámolókat a blogodon!

Én is kaptam már egy "jó szót"! :-)

Timi írta...

Ez nagyon jó ötlet! Én is küldök Neked is egy jó szót, itt egy pont saját magadnak :)

latinka írta...

Köszönet a játékért:))
Nagy-nagy virtuális ölelés neked is!

Csillagos írta...

Hűha, micsoda ötlet!!! Nagyon szeretem az alkotásaidat, köszönet értük!

Monessa írta...

Megtaláltalak a blogok rengetegében! Csodálatos játékot indítottál!Nem semmi ötlet.Blogod nagyon tetszik! Szappanjaid nem ismerem, de remélem lesz hozzá alkalmam! :))

nöné írta...

Csatlakozok a sok-sok előttem szólóhoz. Kedves játék, sokat jelent mindenkinek, köszönjük!

Névtelen írta...

Szia Timi!

Már sokszor gondolkoztam azon, hogy a díjak amik itt a blogon repkednek igazából nem érnek semmit, ha nincs mögötte tényleg az, amit a díj kifejez. Tehát: minden díjnak megszabják hány embernek kell (kétszer aláhúzva) továbbadnod.

Én vettem a fáradtságot és keretem új blogolókat, akik szerintem megérdemlik és új ismeretségekre tettem szert.

De a TE játékod tényleg ötletes és felér megannyi díjjal! Gratulálok és szívesen veszek részt a "játékban". Köszönöm :)

Névtelen írta...

Ui: neked is jár egy pont! :)

Névtelen írta...

Eszter! Bocsánatodért esdeklem! :( Csak Timitől is kaptam egy jó szót és még az járt a fejemben. :)

Röfipingvin írta...

szuper ötlet :) ki is rakom a blogmba :) aztán meg irány jó szót adni :)

Forgács Fanni írta...

Szeretet, önzetlenség, barátság, összetartás... Ezek jutnak hirtelen eszembe erről a játékról. Ez csupa jó szó :)).
Köszönöm a ragyogó ötletedet!

Szilvi írta...

Köszönöm szépen Eszter, nagyon kedves vagy. Örülök, hogy szeretsz hozzám járni, ugyan a tényleges utazós, beszámolós blogom a Tea-idő rettentően háttérbe szorult.Most sajnos nem is lesz frissítve olyan gyakran, sok időt vesz el a képek kiválogatása és feltöltése. És nem is találom a helyem mostanában. Szorongok emiatt a hülye nyelvvizsga miatt meg van más aggódni való is. Nekem most ez a pár sorod többet ért mindennél. Ugyan ha mástól nem kapok pontot, akkor most engem nem szeret senki?

Katalin írta...

én félreértettem? mindegy,
én úgy játszok, hogy sokaknak küldöm ölelésem, de egy embernek csak egyszer.

nem volt aRRÓL szó, hogy én összesen csak egyszer küldhetek....

A.C.E írta...

Köszönöm mindenkinek azt, hogy újra megtapasztalhattam, milyen is egy kedves közösségben lenni!!! Nagy élmény ez!
Este, vagy holnap majd írok bővebben a játék eddigi tapasztalatairól, de most Katalinnak: Egy ember annyi embernek küldhet "Egy jó szót", ahánynak csak szeretne, de egy embernek csak egy az érvényes a játékon belül!

Légyszi segítsetek ezt ha lehet jobban megfogalmazni Katalinnak, mert nekem most mennem kell a kecskéimhez, viszont nem szeretném, ha azért nem kapna valaki virtuális ölelést, mert az aki pedig szívesen küldene neki, nem ismeri a játék szabályait!! Köszönöm!

Éva írta...

Eszter!Ez szerintem is egy nagyon jó és önzetlen kezdeményezés!Ha jól értettem, akár több blogtársam is köszönthetem megjegyzésben, mindegyik számít, de mindegyiket csak egyszer.Köszönet az ötletért és a lendületért, amivel belevágtál!
Éva

MiniLinzerin írta...

Nagyon szuper es kedves otlet! En mar kaptam is egyet :) Es mindjart adom is tovabb :)

Nagymamis írta...

Ebben a felgyorsult, rohanó világban ezek az önzetlen kedvességek teszik széppé a napjainkat! Nagyon jó az ötlet!

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Hát ez tényleg nagyon kedves...az előttem szóló lányok már mind leírták az érzéseimet, ettől függetlenül valóban nagyon jól esett, hogy leírtad nekem, olvasod a blogjaimat. Nem is tudtam, igazán meglepett és őszintén nagyon örülök neki,hiszen nagyon tisztellek Téged is,Eszti,meg a munkásságodat is!És a blogod eddig nem is láttam, de majd most...terjesztem a játék hírét, ahol csak tudom,mert ÉRDEMES!:)
Köszönjük szépen az ötletet, a megvalósítást és az adminisztrálgatást,a fáradozásaidat!♥

Varga Györgyi írta...

Én is egy frissen kapott jó szón keresztül találtam hozzád! Meglepett, de nagyon jól esett :O) Köszönet a remek ötletért!

juditsd írta...

Nagyon kedves, szivet melengeto otlet - ma en is kaptam egy "jo szot" - nagyon orultem neki!:) Sokszor mindennel tobbet ernek ezek az apro gesztusok!
Szep a blogod Eszter, orulok, hogy idetalaltam!:)

Andulka írta...

Csatlakozom én is! Kaptam egy jó szót és én is adok!

Anyus írta...

Kedves Eszter!
Nagyon kedves játékot találtál ki:)
Én is kaptam egy jó szót amit már tovább is adtam. Köszönöm:)

Névtelen írta...

Eszter, drága!

Nagyon köszönöm! :-)
Igérem, hamarosan írok újra, mert az élet nem állt meg, csak nagyon felgyorsult :-)

Mégegyszer nagyon köszönöm :-)!
Millió puszi!

LARION írta...

Bírom az örömkergetős életfilozófiájú embereket, kedves az ötleted Eszter.......
Igaz a blogtérben már jószerivel csak munkákat töltök, fel mert nekem a Facebook-os interaktív- , élőbb közeg folytonosabb töltéseket ad...............
Ott is lehet nyüzsögni ezügyben ????
De most átugrom a Vanesszához...... :)

iri írta...

Kedves Eszter!Alig ertem a sor vegere,mi lesz meg itt !En is kitettem jatekod, s nem tudtam, hogy tobb szemelynek is kuldhetek , igy sokkal jobb mert nehez valasztani a sok kedves baratno kozott.
Adtam mar es kaptam kettot is.
De nalad is itt hagyom becsulesem , irantad, munkad es szep blogod,s annal szebb szappanaid miatt, meg persze mereszseged ahogy nekifogtal ennek a munkanak.

Mézesmama írta...

Kedves Eszter!
A blogomban találtam egy megjegyzést, s most itt vagyok Nálad!
Ilyen nagyszerű, nagylelkű játékkal még nem találkoztam!
Köszönet érte!

Marcsimami írta...

Eszter, kedves!
Már is kéretik beírni 1 pontot Irenkának, akitől értesültem erről a nagyon jó és kedves kezdeményezésedről.
Szívből GRATULÁLOK!

T & H írta...

Kedves Eszer!
Nagyon jó, hihetetlen, és nagyon őrületes kezdeményezés!!!!!!
Nagyon "pozítv lettem tőle".
köszönöm, gyűjtögetem:-)))
Neked is egy plusz "jó szó":-)
Nagyon köszönöm!!!

Hermike írta...

Szia, ez előbb is én voltam, csak a párom gmail-jéről...
"Kedves Eszer!
Nagyon jó, hihetetlen, és nagyon őrületes kezdeményezés!!!!!!
Nagyon "pozítv lettem tőle".
köszönöm, gyűjtögetem:-)))
Neked is egy plusz "jó szó":-)
Nagyon köszönöm!!!"űhermike

Jucus írta...

Én csak most találtam ide Hozzád! Milyen kedves ötlet! És igen! Ezért minimum egy jó szó Téged is megillet! Látszik, micsoda hatalmas igény van akár csak egyetlen "JÓ SZÓRA" is!

Válóczi Anikó írta...

Elképesztő vagy, mik eszedbe nem jutnak... neked is lehet egyet adni??? Mert ha igen, én az elsőt rögtön Neked adnám... :))

KataPorta Kreatív írta...

Köszönöm a "jó szót"! Én elsőként neked adom vissza! Tündéri a kezdeményezés...manapság mennyien vágyakozunk egy-egy jó szóra!

Kathy írta...

Gyonyoru szep kezdemenyezes! En is neked kuldenem az elso szep jo szot! Gratulalok!:))

Annamari írta...

Kedves és nagylelkű kezdeményezés! Köszönjük!

Kri írta...

Csatlakoztam a rovás oldalammal.

És most...
Szeretném elmondani, hogy mennyire jónak és rendkívűl értékesnek tartom azt amit csinálsz. S hogy megosztod velünk az külön érdem. Megpróbálom követni az eseményeket, és örülni veled az újabb és újabb eredményeidnek.
Ez a bejegyzés számodra 1 pontot ér.
Tekintsd meg ezt a bejegyzést.
Talán nem csak tőle fogsz pontot kapni s megajándékozhatod magad egy kedves kis ajándékkal:D
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Kri

gromine írta...

Kedves Eszter !

Ma kaptam egy "jó szót" blogban és nem tudtam hogy mi ez, csak most, hogy olvaslak.
Ilyen csodálatos játékkel még nem találkoztam.
Köszönet érte Neked !
Kellemes szép napot !

Viki írta...

Ez csodálatos és mennyire emberi. Köszönöm, hogy megismerhettelek. Igaz, hogy még talán csak tegnap, de ezen túl átnézem a blogodat, mert kezd érdekelni a kecskeszappan és a termékeid. Hátha megszabadulnék a bőrgyógyászati undorító kencéktől, amivel moshatom a bőrömet.

Bocsánat, hogy egy kicsit eltértem, de ezt itt most le kellett írnom.

Viki írta...

Bocsi, hogy gyorsan nyomtam egy gombot, s a lényeg lemaradt. Ezt az édes kis szivecskét, ami többet ér egy jó szónál is (talán) kiteszem a blogomra és alálinkelem a Te blogod.

sz.marika írta...

Kedves Eszter! Egy "jó szó" kapcsán jutottam el a blogodra, hogy hozzak én is Neked...és ezúton szeretném megköszönni ezt a valóban önzetlen kezdeményezést, melyben a hagyományos blogos játékokkal ellentétben
én is szívesen részt veszek..."osztom" a jó szót:-))mert sokan megérdemlik...

A kedves ötlet kapcsán kívánok Neked is nagyon sok jó szót úgy általában a mindennapokban, a munkában, alkotásban, az életben...

Unknown írta...

Kaptam!!!
És sokat fogok adni, mert sok jó ember van (én csak azokat látom :) ).
Örülök, hogy a gyöngyösök közé és átkarikázott a játékod, ami szuper ötlet! Végre nem a kapásról szól, hanem az adásról!
Köszi!!!

Timike írta...

Köszönöm a lehetőséget, hogy igy a virtuális világon keresztül, megölelhetek és puszit adhatok számomra olyan ismeretlen-ismerős embereknek, akik gyakran járnak hozzám és támogatnak, illetve akikhez én is szivesen látogatok el. Igy Eszter neked is jár egy pont.

Evelin írta...

Óóóóóóó dejó ötlet!! És micsoda ajánlat cserébe :)

Bár én folyamatosan kommentelek különböző blogokra, amikor az időm engedi, innentől a linkeddel teszem :)

Imádom a szappanjaid, bár utoljára kb 1 éve vásároltam tőled, de az akkor vásárolt szappanodat használom még mindig. Lassan aktuális lesz egy újabb beruházás viszont, úgyhogy örülnék, ha én nyernék :)

Nyárády Károly írta...

Megkaptam a "Jó Szót", köszi szépen! :-))))

Nyözö írta...

Sziasztok!

Én is az előbb kaptam egy ilyen bejegyzést. Köszönöm szépen Kri, kedves dolog, és valóban jól esik ha néha ránknyitja valaki a virtuális kertkaput. :)

Remélem azért az ötletgazda Eszternek is lesz tőle sok látogatója a játék kapcsán, én mindenesetre kívánok neki is minden jót és jó szavakat. :)

Nyözö

Emi írta...

De ötletes. :) És tényleg mennyire össze lehet fogni az embereket. :) :) :)

online-lehetőségek írta...

Szia ! Én két kedves olvasómtól kaptam meg az oldaladon a játék cimét. Úgy gondolom, hogy egy ilyen önzetlen ember blogját mint te rendszeresen szeretném látogatni . Ezért az olvasód lettem:))
Szép hétvégét kívánok Neked:)

Edit írta...

Ma engem is meglepett egy nagyon kedves gyöngyös leányzó néhány jó szóval, aminek duplán örültem, hiszen ezáltal megismerhettem az Ő blogját és a Te blogodat is!!!! :) Köszönöm a játékot!!!!!! Szép napot Neked!!! :)

DoRcY írta...

Már régóta követem ezt a blogot, de ez egy nagyon aranyos kezdeményezés :) És már kaptam is egy jó szót egy kedves lánytól! Köszönöm <3

Ibcsi írta...

Szia!! Kaptam én is "druszámtól" meglepődtem de nagyon örültem neki én még nem kaptam semmit!!!Már én is osztogatom:) Köszönet!! Szép estét!!

Bakarasz írta...

Sokadikként szeretném leírni, milyen kedves ötlet ez! Köszönjük! Én is elkezdtem már a jó szavaimat osztogatni! :)
Üdvözlettel: Ági

ZsuzS írta...

Kedves Eszter!
Hihetetlen jól esett az a jó szó amit kaptam, így én Neked hoztam először!

Hólabda írta...

A link engem is ide küldött. Okos ötlet.

Kriszta írta...

Jó ötlet!Én már kaptam is egyet és küldtem másoknak!Izgalmas!:)

Julcsi írta...

Nagyon jó ötlet :))
(és az eddigi kb 100 megjegyzésből úgy gondolom, nem én vagyok az egyedüli, akinek tetszik :P :D :D ;) )
Terjesztem én is :)
:*

(jKáldy)

erzsó írta...

Köszönet az ötletért, nagyon sokunknak melengetik most a lelkét!

Julcsi írta...

Újra végigolvastam, és megkérdezem (bár igazából nyilván nem erre megy ki)akkor aki játszik, az azt "gyűjti", hogy ő hány embernek írt egy jó szót vagy hogy neki hányan írtak? :)

Anna írta...

Kedves Eszter!
Nagyon szuper játékot találtál ki!:) Igazán köszönöm, hogy gondoltál rám, nagyon rám fért már egy "jó szó"...:)))

A.C.E írta...

Köszönöm Lányok, azt jiszem lecserélem a tarisznyámat, az eddigi tele van már "Jó szó"-val! Puszi Nektek érte!!!
Julcsi az gyűjt pontokat, aki kapja a jó szavak.

Jutka írta...

Kedves ötlet!
jólesik kapni és adni.

Márti írta...

Gyarapítom az új tarisznyádat! én is a játék keretén belül látogattalak meg,csodásak az általad készített szappanok! és mivel már mindent leírtak előttem a blog társaim ,mégis annyit fűznék hozzá, sajnos ma már kevés az önzetlen ember, mint amilyen Te vagy, emelem kalapom!

CathlenKata írta...

Ma én is megkaptam az "egy jó szót" Köszönöm a kezdeményezést, igazán aranyos!

cucka írta...

Ez csodálatos kezdeményezés, és én is kaptam egy baráti virtuális "jószót", mely a legjobbkor jött! (nomeg a linked is, mert egyszer már "megvoltál" nekem, aztán a gépem újravarázsolásakor menthetetlenül eltűntél a könyvjelzőim közül :( Kecskék kapcsán találtam ide anno, nekünk is vannak, hjajj a szerelmeim ezek a busafejűek, hát még ezek a pöttömök, akiket egy éjjelen át járókában szoptattam életre, szóval imádnivalóak, de szerintem ezt nem neked kell bemutatnom. :))) )
KÖSZÖNÖM!!!!

Lívia írta...

Kriszta hívta fel a figyelmemet a játékra. Remek ötlet, kezdeményezés, amely a szeretetről, önzetlenségről szól. Nagy szükség van egy-egy jó szóra. Egy nagy-nagy virtuális ölelés Neked.

Lívia írta...

Kriszta invitált az oldaladra az "Egy jó szó" játékba. Remek kezdeményezés, ötlet, amely a szeretetről, önzetlenségról szól. Nagy szükség van mindig, de különösen manapság egy-egy jó szóra. Nagy-nagy virtuális ölelés Neked.

Unknown írta...

Nagyon szépen köszönöm ezt a nagyon-nagyon ötletes és kedves lehetőséget!
Én is kaptam egyet, tovább is adtam.
szép napot!

Marijja írta...

Bár én nem vagyok nyerő fajta....de majd most sikerül!
Köszi a lehetőséget!

Andi/cuki írta...

Nagyon edves, rendes Tőled ez a kezdeményezés.Köszönjük!:-))

mariah írta...

Fantasztikusan kedves ötlet!
Egy nagy-nagy virtuális ölelés Neked.

Csíki mama írta...

Kedves Eszter!
Csoda-jó játékod hívta fel a figyelmem, a szappanokra, amiről majd még tanácskozni szeretnék veled.
Mindenképp a figyelem középpontjába kerültél, s ha elfogadod hát én is küldök egy baráti ölelést:))
Sok-sok szép napot kívánok Neked!!!

Ritus írta...

Ez jó ötlet! Csatlakozom a játékhoz!

Angela írta...

Nagyon aranyos vagy,köszönöm szépen. Csatlakozom!

MrsSame írta...

Nagyon tetszik a kezdeményezésed! Csatlakozom!

cucka írta...

Kedves Eszter! szintén egy virtuális "jószót" kaptam, mely most a legjobbkor jött. :) jól vissza is "dobom" most neked, mert megérdemled!
Annál is inkább, mert 1. tegnap már megköszöntem, szép hosszú hozzászólást hagytam magam megett, elégedetten hátradőltem, hogy aztán ma reggel rájöjjek, a technika ördöge kibabrált velem, és elsüllyesztette valahová az éterbe; 2. egyszer régen már "megvoltál" nekem, aztán újratelepült a számítógépem és az összes könyvjelzőmben tárolt kedvenc odalett. :( tudom, így jár az, aki sose/ritkán kommentel.
Nagyon örülök, hogy újra rádtaláltam, mi is kecskézünk, bár még igencsak alapfokon űzzük a lányainkkal (fél éve), de nagy a szerelem, imádom őket, meg a pici gidókat, dehát azt hiszem, ezt neked nem kell magyaráznom. ;)
Szóval mindent KÖSZÖNÖK! :)

Éva írta...

Én még csak kezdő blogíró vagyok, nagyon sok kedves díjakat láttam már más oldalakon, de szerintem ez a játék nagyon kedves szívmelengető!
Blogtársam oldalán fedeztelek fel!Nem egy nyerőfajta vagyok, de hátha sikerül

Gabella írta...

Csatlakozom! Olyan jó kapni egy-két jó szót! Na meg persze adni is! :)

Egy pont neked! ♥

Ili írta...

Most személyesen is szeretném meg köszönni a kedves kezdeményezést.
Ezért a kedvességért egy nagy ölelést küldök, sok, sok jó szóval és szeretettel.

Monaline írta...

Nagyon tetszik ez a kezdeményezés!Már pár napja felfigyeltem rá,de csak most sikerült időt szakítani arra,hogy elolvassam a szabályokat.Közben kaptam egy pontot én is,már adtam is:)
Örülök,hogy vannak még ilyen nagyszerű emberek,mint te!:)

Unknown írta...

Szia!
Csak csatlakozni tudok az elottem szolokhoz: CSODAS otlet volt ez a jatek!
Eloszor talalkozoma blogoddal es veled, ennek a jatekod adott lehetoseget...nagyon koszonom es orulok h. "radtalaltam" mert minden amit itt talatam dicseretre melto! U.h. neked is jar a jo szo!!!

ido kozben kaptam pontokat, de legfontosabb h. most keszulok tovabb adni, minel tobb kedves ismorosnek:)))

Anna írta...

Úgy látom, jó sok szappantól kell megválnod a játék végén! :-)
Gratulálok!!

Zsuzsa írta...

Kaptam is, adtam is. Köszönöm!
"A szeretet szét kell osztani,
mert természete szerint oszthatatlan;
mikor már másnak nem jut,
magadnak sem marad belőle."
(Garai Gábor: Példázat a szeretetről)

Bandrea's Beads írta...

Kedves Eszter!!
Szeretném megköszönni ezt a szép kezdeményezést. Mai rohanó, terhelt világunkban öröm ilyet kapni. Boldogan küldöm tovább...

Erika írta...

Köszönöm, kedves vagy!:)
Ennyi bejegyzés, azt hittem el sem férek...

Tímel írta...

Ez annyira de annyira ....
Nem is tudom kifejezni...
Olyan nagyon szívmelengető:)
Köszönöm ezt a játékot:)

Berjo írta...

Fantasztikus az ötleted, és látni, hogy mennyien várjuk azt a kis "jó szót", és mennyien adjuk boldogan tovább. Természetesen én is neked adom az első pontot az ötletért, a jó szívedért és gyönyörű szappanjaidért.

Bakterno írta...

Köszönöm szépen a jó szót! Neked is Eszter és azoknak is akik elküldtek hozzád!

Csilla írta...

Milyen nagylelkü és ötletes játék! Kaptam én is már kettőt és küldtem is vagy 10-et.

Eta írta...

Nagyon tetszik az ötlet, főleg azért, mert rengeteg, bátortalan, érző embert takar minden egyes blog!
Ezzel a játékkal bátran kifejezheti mindenki az érzéseit, az is aki kapja és az is aki adja. Tényleg fantasztikus ötlet!
Ezúton is Köszönöm Ritának a pontot!

Ancsa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ancsa írta...

Minden tiszteletem a Tiéd!

Unknown írta...

szio nagyon jo ötlet es aranyos.

Böbilla írta...

Egy kapott jó szó hozott ide,nagyon jó az ötlet, sokszor csak egy jó szón múlik, hogy igazán tudjunk örülni.Csatlakozom.

családi tűzhely írta...

Csodálatos kezdeményezés. Köszönjük!

Reni írta...

De jó!

Én már hármat is kaptam :)

VOKinga írta...

Eszter, ez a legeslegszuperebb blogjáték, amivel valaha találkoztam, szívet melengető! :) Nagy virtuális ölelés neked érte! :)
/Ja, éds nagy szappankedvelő vagyok, pár hónapja nézegettem a műveidet, ha elfogy a sok finom L'Occitane szappanom, amikkel kis családom karácsonyra megajándékozott, mindenképpen a te kecsketejeseidből rendelek majd!/

ilgya írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ilgya írta...

Többségünk ki van éhezve a jóra, a kedvességre,az elismerésre. Én is csak köszönetet szeretnék mondani a kezdeményezésedért,és persze a nyeremény sem elhanyagolható!!!
Minden szépet,és jót kívánok!
U.I. Nagyon jó eséllyel indulsz a nyereményért(kacsint) jogosan. Ildikó

Pamlerva írta...

Kedves Eszter,

Kedo hagyta nálam csodálatos szavait, én meg itt hagyom ölelésemet az ötletért, a gondolatért...ezért a lelki szépségért,amelyért érdemes fölkelni.
Köszönöm Neked, Nektek.Szeretettel:Hajnalka

Unknown írta...

Szia Eszter,
nagyon jó ötlet volt ezt a játék, köszönöm a kedves szavakat, amiket a blogomon hagytál, nagyon jól esett :) Legyen szép napod,
Szabi :)

baratella írta...

Köszi! visszaadod a hitem, hogy vannak értő és érző embertársaim.Na és az ötlet is pontozandó!

Ládikó írta...

Nagyon szuper ötlet ez a játék, köszönjük szépen. :) Nagyon ölelést küldök neked. :)Küldöm az e-mailt majd, már kettőt kaptam. :)

batorba írta...

Elszállt a szép hosszú bejegyzésem a nagy éterben, mint a szél. Pedig jó hosszúra kanyaritottam a mondanivalómat. Na nekifutok még egyszer.:-))
Szia!
Azt hiszem a 145 komment elmond mindent a játékodról és a lelkesedésről. Én az első két "jó szót" pont akkor kaptam meg, amikor éppen magam alatt döngicséltem, és úgy csináltam, mint aki él. Nagyon jól esett. Azóta már én is körbejártam virtuálisan az ismerőseimet és hagytam nekik kommentet hivatkozva a játékodra.
Mert valljuk be sokszor felrohanok a netre, körbeszaladgálok és komment nélkül távozok.
A kezdeményezésedet én szeretném még máshogyan is meghálálni: Mégpedig, ha ellátogatsz a blogomra és az alábbi linkre
( http://batorba.blogspot.com/2010/11/figyelem-3-ha-nyertek.html )
kattintva megnézed a technikákat. Akkor összeállitok neked krea technikákból egy dvd-t, ha elfogadod. Csak írj egy emilkét nekem és viszi is záros határidőn belül a postát.:-))
Szé pestét, vagy napot kívánok...amikor éppen olvasod.
Szeretettel: Batorba alias Csilla

videkek írta...

Fsntasztikus jatek, koszonjuk szepen! Lenne egy kerdesem: visszaadhatom annak is, akitol kaptam? Bocsanat, ha ertetlen vagyok, vagy mar leirtad valahol...

Adél írta...

Köszönöm a jó szót.
Üdv.Adél

Survivor írta...

Szia Eszter!

Gratulálok a kezdeményezéshez és egyben köszönöm is a Tőled kiindult jó szót!
Nagyon kedves ötlet volt :)

További szép napot kívánok Neked és minden olvasódnak
Éva

Tanó Móni írta...

Nagyon kedves az ötlet, és a játék! Így hogy kaptam jó szót Rózamaritól, megismertem a blogodat, aminek nagyon örülök:)
Köszönöm, ezt a játékot én is terjeszteni fogom:))

Kati írta...

Kedves Eszter, én is a játék kapcsán ismertelek meg, köszönöm a kezdeményezést, és az önzetlenségedért, jólelkűségedért, a szép szappanjaidért én is hoztam neked Egy jó szót. Fogadd szeretettel tőlem.

Elf írta...

gratulálok az ötlethez, a mai világban nagyon ránk fér - kaptam én is egyet és igyekszem is továbbadni többfelé :)

Borzi írta...

Iritol kaptam egy jo szot es nagyon jol esett.

sample írta...

Neked is köszönhetően kaptam egy jó szót.
"Cat írta...
Gyönyörű lesz. Nagyon szép a fonal színe. :-)
Szeretnék adni Neked egy jó szót.
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html ,,

Köszönöm Neked és Cat-nek is
meg szépítettétek a napomat.
Puszi:Klári

Jolimama írta...

Lehet, hogy nem jól küldtem a kommentemet:-( mert nem látom a többi között.
mmamától kaptam én is egy jó szót.
Az ötletért, hogy ezt a játékot elindítottad, küldök én is Neked egy jó szót, szeretettel. Jolimama

claudia írta...

very nice blog,compliments I want to enter also in your draw,have a good day from Tenerife!!!
ica752003@yahoo.es
pass to visit my blog I also have a giveaway....

Unknown írta...

Szükségünk van mindannyiunknak egy egy jó szóra, de néha erre is emlékesztetnünk kel magunkat. Ez jó kezdeményezés általad!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...