2011. május 21., szombat

Nyár illat a szappankonyhában

Tusfürdőim, testvajaim sajnos nem bírják már ezt a meleget, hiába a csak természetes alapanyagoknak is meg van a hátrányuk.


Három gyümölcsös szappanom készült nyárillatot hozva szappankonyhámba!

Barackos, mangós és dinnyés.
Aszalt gyümölcsöket és barackmag őrleményt tartalmaznak a peeling kedvéért, amire nyáron még nagyobb szüksége van a bőrünknek!
Az aszalt gyümölcsök
gazdagok A-vitaminban és béta-karotinban. Kálium-, kalcium- és foszfortartalmuk mellett kiemelendő kéntartalmuk, aminek köszönhetően méregtelenítő hatásuk van, és jótékony hatással vannak a bőrre, a haj növekedésére és a köröm állapotára.


Talán az aszalt gyümölcsöknek, vagy talán annak köszönhetően, hogy kecskéim egyre több zöldet esznek, de tény, hogy ezek a szappanok még krémesebbek, mint az eddigi szappanjaim és hát isteni illatuk van!
Remélem őket is megszeretitek majd!
Szép tavaszi hétvégét kívánok minden kedves olvasómnak!

8 megjegyzés:

Csíki mama írta...

Köszönetet kell itt is mondjak Neked, a szappanokért, a csoda-jó testvajért és a gondos, szép csomagolásért...Kibontva a csomagot szeretet-áradt belőle, hogy ezt hogy csinálod nem tudom, illetve sejtem csak ennyire kézzelfoghatóan nem tapasztaltam még soha.
Hű hogy kipróbálnám ezeket is...

Dina írta...

Nagyon várom már, hogy újra rendelhessek. :D
Már nagyon fogytán a teafás szappanom, úgyhogy ha már azt vennem kell, ezeket is kipróbálom, és rendelek belőle másoknak is. :)

Kati írta...

Ide érzik az illatuk, de kár hogy olyan messze lakom tőled.

A.C.E írta...

Csíki mama örülök, hogy tetszenek a termékeim, használjátok őket egészséggel!!! Hát én nem vagyok teljesen megelégedve a csomagolással, nem szeretem a celofánt, de sajnos, ha minden szempontot figyelembe veszek, továbbra is ez a legpraktikusabb. A belbecsre viszont nagyon kényes vagyok, azt hiszem abban nem fogtok csalódni!! Szép tavaszi napokat kívánok Nektek!! :)

Éva írta...

Én eddig csak nézelődtem a blogodon, hogy tudok rendelni és az árakat hol nézhetem meg?

Éva írta...

Bocsika , már rájöttem a Webáruházadban ugye?

Monika írta...

Szépek,illatosak, jót tesznek a bőrömmel......Hmmmmm...:))))Köszi a sok munkát!
Ja,igen! Nemrégen nagyon-nagyon messzire repült egy szappankád,még a régi zsákos csomagolással és címkével: Amerikába, Minneusotába.:)Ajándéknak küldtem.

A.C.E írta...

Szia Mammka! De jó lenne időnként utitársnak szegődni egy-egy szappanom mellé!! :) Puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...