2011. augusztus 11., csütörtök

Köszönöm szépen Dia!

Még mindig meglepődöm, hogy ebben a "minél hamarabb, minél többet" világban vannak emberek, akik nem tartják időpocsékolásnak, megköszönni, ha úgy érzik valami jót kaptak! Én hála Istennek rendszeresen kapok köszönő leveleket, amik aztán feltöltenek újabb pozitív energiákkal, boldogsággal!
Ritkábban, de azért az is megesik, hogy valaki egy egész poszttal megtisztel engem, illetve a termékeimet. Most is ez történt és köszönöm Diának az epres, a csalános szappanomról és az arcpakolásomról megírt bejegyzését!!!!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

tudod, mennyire jól esik amiket mondasz? Nem nekem szól ugyan de öröm olvasni, hogy örülsz annak, ha valaki kimutatta a te általad okozott örömöt, és megköszönte Neked.
Valahogy ez a viszontköszönés sokkal kevesebb, én legalábbis nem tapasztaltam még

Dia írta...

Eszter, nagyon szívesen, ez a legkevesebb! :-)
Mindig igyekszem időt fordítani olyan kedves emberekre, mint Te is vagy, mert úgy vélem, ha már ezt sem tennénk meg, nagyon csúnya világ lenne mosoly és boldogság nélkül! A mosoly és a kedvesség pedig szerintem óriási éltető erő!!! :-)
sok puszi és köszönöm még egyszer!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...