2012. június 1., péntek

Helyet a kamillának :)

                                        "Kihasítok egy részt a kaszálóból"

ez a gondolat körvonalazódott bennem, mikor pár nappal ezelőtt elkezdtem arról ábrándozni, hogy kamillát, levendulát és egy-két másfajta gyógynövényt is szeretnék a ház körül. Csak négy szó, de ma megtudtam mit is jelent pontosan. Az a terület amit erre a célra kinéztem 6-7 éve zöldséges kertként  funkcionált, majd szépen lassan virágzó rétté változott a kecskék legnagyobb örömére. :) Most viszont baromi nehéz lesz gyönyörűséges gyógynövénykertet varázsolni belőle. Elkezdtem felásni az első sort, a felső, gyökerekkel átszőtt  réteget eltávolítottam, majd kapott a föld egy kis jó érett kecsketrágyás humuszt. Mindig meglepődöm micsoda élet van a talajban, kukacok, bogarak dolgoznak, élik életüket úgy, hogy nekünk fogalmunk sincs róluk. Bízom benne, hogy továbbra is jól végzik dolgukat, mert természetesen semmiféle vegyszer nem érheti ezt a talajrészt sem.


A kamillát június végéig el kell vetni, a levendulapalántákat /úgy tervezem Tihanyból szerzem be őket/ és  a nyár végéig ültetem el.
Nem nyugszom addig amíg nem készülhet rólam egy ilyen:


vagy esetleg ilyen kép :) : 




1 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Gyönyörű elgondolás! :) Kívánok sok sok kitartást hozzá. Legyen sok örömöd benne:)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...