2009. november 11., szerda

A mai nap kincsei


Ma reggel megérkeztek a már nagyon várt bió törölközők. Ökopamutból készült törölközők, melyek mentesek a vegyszerektől. A minősített ökopamut előállítása során sem a termesztésben, sem a feldolgozás során nem alkalmaznak szintetikus vegyszereket!


Mikor először olvastam róla, már tudtam, hogy ez lesz a következő dolog amit be kell szereznem magamnak és azoknak a vásárlóimnak akik szintén ilyen törölközőt szeretnének használni!

Az a tervem velük, hogy kisebb-nagyobb csomagokat állítok össze belőlük, a szappanbugyraimmal és a szappanjaimmal.


A másik kincshozó a postásunk volt, megkaptam tőle kedves Ilda barátném babáit és pillangóit!


Engem egyszerűen elbűvölnek Ilda babái szépségükkel és azzal, hogy ilyen egyszerű, természetes anyagból készülnek.



Ő a lenhajú,


ő pedig az esernyős baba, már régóta szemeztem vele! :)

Köszönöm őket és a sok kedves ajándékot is!!



1 megjegyzés:

csutkailda írta...

Eszter, nagyon köszönöm a kedves szavaid!
Olyan drága vagy!!! :)))

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...