2009. november 16., hétfő

Bió törölköző-natúrszappan csomagok



Összeállítottam három csomagot a bió törülközők és a szappanjaim, valamint a szappanbugyrok kombinálásával.

Az első:


egy kerek gyékény alátétet, egy 30x30 cm-s bió BO WEEVIL arclemosó kendőt, vagy egy bió fürdőkesztyűt, egy szappanomat és egy szizál szappanbugyrot tartalmaz. A szappan szabadon választható :), a szappanbugyor pasztell színekben készül.

A második:



Ez a szett egy téglavörös bió LIVING CRAFTS törülközőt /100x50 cm./, egy luffa tököt és egy szappanomat tartalmaz.

Ebbel a csomagba is szabadon lehet választani a szappanjaim közül.




A harmadik:


ebbe az összeállításba egy négyszögletes bambusz alátétet, egy bió LIVING CRAFTS törülközőt /100x50 cm./, egy pamut szappanbugyrot és egy szappanomat tettem.



Hát egyenlőre ennyi, de vannak még ötleteim! :) A csomagokat széles háncs kötözővel kötöm meg, egyenlőre narancsszelet díszitéssel készítettem el őket, de gondolkodom rajta, hogy ahol lehet ott inkább a választott szappan alapján teszek teafilteres-virágos, vagy terméses díszitést.

11 megjegyzés:

verus írta...

Hát ez tényleg szuper ötlet! Mit szólnál egy arclemosó kendő, fürdőkesztyű, szizál szappanbugyor és egy tetszőleges csodás kecsketejszappan variációhoz? Nekem az lenne a tuti:))

A.C.E írta...

Semmi jónak nem vagyok elrontója! Óhajod parancs :), akár így is összeállíthatok egy csomagot!

Puszi

Monika írta...

Te aztán kényezteted az ember lányát!:)

A.C.E írta...

Szia Mammka!

Örülök, ha így látod,igyekszem! Szerintem szép feladat Benneteket kényeztetni? :)

verus írta...

Köszi:) Akkor vinnék is egyet! Puszi!

A.C.E írta...

Köszi Verus, küldök Neked emailt, mert még nem raktam fel sehova a csomagokat. A Meskára nem is fogom, mert biztos gond lenne velük! :( Majd a honlapomon keresztül lehet megrendelni őket, de neked megpróbálok még ma írni, bár elég zsufis napom lesz!!

Puszi!!

Katuska írta...

Szia Eszter!!!!
Úgy is lehet rendelni,hogy a megrendelő fizeti,de más címre küldöd?
A nagynénémet szeretném megajándékozni....képzeld a főnökömet is megfertőztem "eszterszappanózissal"!!!!!

A.C.E írta...

Szia kedves Sárkányom!

Persze, hogy működik így a megrendelés! A szállítási címet fogom majd kérni és kész! :) Remélem a "eszterszappanózis" előbb-utóbb a H1N1 igen jóindulatú konkurenciája lesz!! :)

Puszi

Freemam írta...

Nálam is akadt jelentkező, minapában kb. 5-en nézték meg a honlapot és a blogot is.....

Én meg próbálok sorban mindent elhasználni, hogy rendelhessek újakat! :-)))


(ja: Van egy olyan kérdésem, hogy nem lehetne egy olyan összesítést készíteni, hogy mely bőrtípusra mit ajánlasz? Akár itt, akár a honlapon, mindegy!)

A férjem is eldobta a tusfürdőt, csak egyszer kellett kipróbálnia a szappanodat.
Az ajándékot nagyon köszönöm, ide van felfüggesztve a gép mellett, mindig rád gondolok, ha megérzem!

A.C.E írta...

Szia kedves Freemam!

Sajnos nem jutottam el még odáig, hogy felrakjam a honlapomra ezeket a kis csomagokat. Kérlek, ha van érdeklődő, add meg neki az email címemet, ha levélben leírja mit szeretne, szívesen összeállítok számára törülközős-szappanos csomagot.

December 21-től január 4-ig pihire küldöm magam :), remélem ez idő alatt meg tudok írni egy posztot az emberi bőr és az én kis szappanjaim viszonyáról! :) Természetesen addig is szívesen segítek, ha konkrét kérdés merül fel!

Örülök, hogy sikerült szappanjaimnak meghódítaniuk a férjedet, használja őket egészséggel! :)

Puszi és szép hétvégét kívánok Neked!

Névtelen írta...

halihóóóó!
Eszteeeer! Hol vagy(tok), hogy vagy(toook)?! Zsu(Ka)zsi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...