2010. augusztus 8., vasárnap

Kecsketejszappan az ünnepekre

Az úgy történt, hogy egyre többen veszitek ajándékként is az én kis szappankáimat és én elkezdtem azon gondolkodni, hogy segíthetnék Nektek abban, hogy igazi ajándékként hassanak.
Így elkészítettem az új címkéimet, egyenlőre csak szülinaposat és névnaposat, de természetesen majd karácsonyi és húsvéti is lesz! 12 darab szappan vásárlása esetén bármilyen felíratot elkészíthetek, bármilyen ünnepi eseményre! Tehát, ha ajándékként vennétek a szappant a vászonzsákocska egyik oldalán a hivatalos-információs címke, a másik oldalán pedig az ünnepi címke kapna helyet.
Remélem tetszik Nektek!
Aztán még az is lehet, hogy lecserélem a régi alapcímkéimet is erre az újra! :)
Mi a véleményetek, szerintetek érdemes ezzel foglalkoznom?

8 megjegyzés:

Barbi írta...

Szerintem csudajó ötlet! Tündérpofa kecskével! :D
Bár én a zsinór helyett spárgát fűznék ebbe a szép kis zsákocskába. :)

Névtelen írta...

nagyon helyes az új logód, de -lehet, hogy ezért megbántódsz, pedig az áll tőlem a legtávolabb, hogy megbántsalak - én bizony a kékfestős-zsákvászonos verziót látom legtökéletesebbnek! Szóval, ha vannak még elfekvő kékfestő-zsákvászon készleteid, én arra szavazok! :-)

A.C.E írta...

Barbi köszi, a spárgán gondolkodom!!
Zsuka nem bántasz meg, tudod, ízlések és pofonok". :) Nekem az is tetszett, de ez a kis zsákocska az igazi, legalábbis amíg máshogy nem gondolom, érzem! :)

Puszi Nektek

Mary írta...

Én mindkettőt kedvelem. Új logó szerintem nagyon csinos és ötletes!:)

Bodzás Vendégház írta...

Eszti, ez nagyon klassz ötlet!

Névtelen írta...

Eszterem, nézz be hozzám! :-) Díjad van! :-)

Mandala írta...

Nekem mindkét zsák nagyon tetszik, de talán ez közelebb áll hozzám. Én erre szavazok.

Blithe írta...

De kis aranyos ez a tároló ^^

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...