2010. augusztus 26., csütörtök

A nyár utolsó napos napján

Azt mondják a meterológusok, hogy holnaptól már jön a rossz idő, utána meg az ősz! Hát mit mondjak nem túl jó hír, ezért ma megpróbáltam sokat kinn lenni a kertben és a legelőn állataim társaságában. :)


Ugye milyen szép a Manó? és hála Istennek egyre okosabb is!


és remekül eljátszik egy fadarabbal


Ez a kislegény nálam maradt, nincs szívem eladni, olyan szép és aranyos!


Lányok és fiúk, nem sokáig lesznek ilyen nyugodtak, lassan itt az ideje a szerelemnek! :)


Pollikám


és a Fahéj is élvezi a legelést.

7 megjegyzés:

Melinda írta...

Kedves Eszter! Ma megkaptam a szappanjaidat (Ürömre), köszönöm az ajándékot is :) Isteni illatok, és első osztályú csomagolás :) A homoktövisesnek különösen kellemes az illata!!!

A.C.E írta...

Köszönöm a visszajelzést!! Remélem a belbecs is meggyőző lesz!!! Jó locspocst kívánok: Eszter

Melinda írta...

Kedves Eszter! Épp ebben a pillanatban gondoltam Rád, mert most jöttem ki a fürdőszobából :))) Bevallom őszintén, kétszer kentem magam végig a homoktövisessel, és hát nagyon-nagyon jólesett, szóval hálámat küldöm az édes kis kecskéidnek :))

Névtelen írta...

Nagyon helyesek a jószágok! :-) köszi a képeket! :-)

A.C.E írta...

De jó, de jó Melinda! Neked milyen bőröd van? Átadom a kecseknek puszi formájában, vagy kapnak egy kis plusz csemegét! :)

A.C.E írta...

ZsuKa köszi! A tieid is haláli jó fejek!!! :) Hogy áll a kerti tavacska kérdése? Puszi

Melinda írta...

Szia! Semmi probléma nincs a bőrömmel se nem száraz, se nem zsíros (csak az arcomon), olyan átlagos, de olyan jó érzésem volt utána, éreztem hogy tiszta lett a bőröm és puha.

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...