2011. április 15., péntek

"Egy jó szó" játék lezárása


A mai nappal lezárom a játékot!
Remélem Nektek is olyan sok örömet hozott mint nekem! :) Kaptam már emailek jó szó linkekkel és az eddigi "jó szó csúcstartó" 24 pontot gyűjtött össze! Gratulálok Neki! :)
Az a kérésem az jelezzen nekem, akihez ennél több jó szó érkezett, köszönöm!
Szeretném Húsvétra elküldeni a szappankákat, így jó lenne a hétvégén megtudni ki lett a nyertes.
Mindenkinek köszönöm a játékban való részvételt, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyi jó ember vesz körül ebben a virtuális világban! :) Persze volt olyan is, akinek nem tetszett a játékom, hát van ez így!

Biztos vagyok benne, hogy a játék nélkül is áramlik majd a szeretet, de jó érzés volt számomra hogy egy kicsit én is katalizátora lehettem ennek a virtulis ölelgetésnek! :)

Mindenkinek nagyon kellemes tavaszi hétvégét kívánok!

10 megjegyzés:

napos írta...

Nagyon köszönjük ezt a játékot!
Szerintem sokaknak áldást jelentett.

inga írta...

Bár én csak küldözgettem a jó szavakat, remélem közülük nyer valaki :)

Anikó írta...

Aranyos, kedves játék volt, akinek nem tetszett azzal nem kell törődni.Látod viszont mennyien élveztük és szívesen játszottunk.
Én rendeltem nálad kecsketejes testápolót két fajtát, gondolom azoknak is el kell készülniük, türelmesen várom a megérkezésüket, postai utánvéttel rendeltem. Előre is köszönöm:-)))

Éva írta...

Köszi a lehetőséget hogy így is tudtunk legalább örömet szerezni egymásnak. Neked is jó hétvégét, kis gidákra vigyázzál!

Katalin írta...

nagyon szép emlék lesz, sokáig

azt sem bánom, ha nem nyerek, sok csodálatos emberembert megismertem

Magdi írta...

lehet, hogy most már lekéstem,de azért még elküldöm a pontomat; én is köszönöm:)))
iri írta...
Kedves Magda!
Komoly , erett bejegyzeseid vonzanak, ezert olellek, s van egy pontod tolem.Nezz ide be:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

2011. március 24.

zazálea írta...

no, akkor most kezdem el számolni :o)

zazálea írta...

27 pontom lett, küldöm, Eszter, rendben? :o)

Monika írta...

Én is köszönöm ezt a játékot! Olyan jó szavakat kaptam, amiket kincsként őrzök. Össze is vannak gyűjtve.
Én is sokaknak elküldtem,akikkel már jobban összeismerkedtünk itt, a virtuális fonóban.
Jó volt elfeledkezni magunkról, azt tartva szem előtt,hogy küldök a másiknak egy jó szót és nem baj, ha ő nyer....
Eszter! csak győzd kibogózni a sok emailt..)

Cheeks írta...

Szia!

Nagyon köszönöm a játékot, ugyan a nyertes nem én vagyok, de így is nagyon örültem, hogy 10-en gondoltak rám :)
Ezért e-mailt sem küldök, ennyivel is megkönnyitve a dolgod :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...