2011. július 7., csütörtök

és a mai Isteni mosoly! :)


Mikor évekkel ezelőtt belefogtam a kecsketej szappan készítésbe, akkor úgy gondoltam a élet adta körülményekhez képest ez a legjobb és talán az egyetlen módja annak, hogy eltartsam magam és az állataimat. /aki régebben olvassa blogomat tudja miért írom ezt/.
Aztán teltek-múltak a hónapok, már nem csak néha-néha kaptam megrendelést és nagy örömömre megjöttek az első visszatérő vevőim is. :)
Pontosan emlékszem az első olyan emailre, amiben az egyik kedves vásárlóm leírta milyen jótékony hatása volt az én kis szappanomnak. Tudjátok én eddigi életem során leginkább egyik aktát tettem a másik helyére és jól elvoltam az irodákban, de semmi olyat nem tettem, ami segítséget jelentett volna bárki számára. Aztán grafológus lettem és ez megváltozott! Megtapasztaltam milyen érzés, amikor hasznos a munkám! Amikor megkaptam ezt a bizonyos első levelet, tudtam, hogy jól döntöttem, mikor szappankészítésre adtam a fejem!! :) Ezt a visszajelzést követte még egy jó pár és én mindegyiktől új erőre kaptam és azon vettem észre magam, hogy már nem az érdekel, hogy milyen szépek a szappanjaim, hanem hogy hogyan lehetne még hatásosabb recepteket alkotni. Lehet, hogy kinevettek, de még a kecskék etetését is megpróbálom úgy alakítani, hogy az nekik és egyben a vevőimnek is hasznos legyen. Többen kérdezték már, hogy mi a titka a szappanjaimnak! Azt hiszem semmi különös, csak a töretlen jobbítási szándék plántálódik beléjük. :)

Tegnap megint kaptam egy olyan visszajelzést, amiben egy édesanya köszöni meg, hogy fiának ekcémáján segítettem szappanommal. Többen közületek ismeritek őt , ő Christine, egy egész posztot szánt az én kis szappanomnak. Még arra sem sajnálta a fáradtságot, hogy lefényképezze fia bőrének gyógyulását.

Köszönöm Christine és bízom benne, hogy soha többé nem kell gyógyszert szednie a csemetének! /csak ne lennél olyan messze!/

A tegnapi és a mai napot azt hiszem ajándékba kaptam, köszönöm, hálás vagyok érte és ha a magánéletemben mások nemtörődmsége miatt nehézségeim is vannak, azért a munkám hoz annyi örömöt, hogy túl tudjam magam tenni rajtuk!!!

Utóirat: ezt a levelet akkor kaptam meg, mikor a posztot közzétettem:

Szia Eszter!

Először is nagyon köszönöm az epres szappant - imádom! Az ikrek szappanjait hétvégén adom át.

Azt szeretném elmesélni - bár utólag sajnálom, hogy képeket nem készítettem -, hogy nekem a mutató ujjam volt régen excémás (szerintem a sok tollhasználat miatt, vagy a tűtől, nem tudom), de mióta megvettem a mangós szappanodat, teljesen elmúlt.
Most nyaralásképp lementem apukámhoz két hétre és elfelejtettem levinni magammal az epres szappant :-( Nagyon rosszul tettem, mert már két-három nap után megint tiszta repedezett volt az ujjam. Miután hazajöttem, rögtön a szappanoddal mostam kezet és már másnap sokkal jobb lett a tapintása. Most, kb. 5 nap távlatából megint sima, egészséges a bőröm!
Nem tudom elégszer megköszönni Neked,
hogy ilyen fantasztikus termékeket gyártasz és meg is osztod velünk,
hogy a kecskéid nevelésébe folytatott energiádat még továbbfejleszted finomabbnál finomabb szappanok gyártásába
hogy bármit kérhet Tőled a vásárló, Te mindig teljesíted - legalábbis nekem ez a tapasztalatom :-)
hogy mindig kitalálsz valami újdonságot, hogy segíthess másokon.

Köszönöm Eszter!
--
Dia

10 megjegyzés:

patonaifabian írta...

Szívből gratulálok...ehhez nem lehet semmit hozzáfűzni. Kitartást és sok pozitív energiát!

Bodzás Vendégház írta...

Nagy áldás, ha olyasmivel foglalkozhatunk, amit szeretünk és az másoknak is örömet - jelen esetben akár gyógyulást is - okoz...

Monika írta...

"Nagy áldás, ha olyasmivel foglalkozhatunk, amit szeretünk és az másoknak is örömet - jelent"---hát,hogy én mikor találom meg az ilyen foglalkozást,nem tudom, de vannak ilyen napok az életemben,lehet,hogy nekem "csak" ennyi?
VISZONT: idekívánkozik-bár már leírtam-,hogy a nagyobbik kisunokám még az oviba is magával viszi az Eszterszappant,mert csak attól marad egészséges a bőre, egyébként pedig ekcéma-jellegű lesz.
Hála és puszi Eszter Neked!♥

csutkailda írta...

SZERETÜNK ESZTER.....SOKAN. :)))

Éva írta...

Az ilyen köszönő levél biztos sok erőt ad neked. Nagyon jó érzés lehet hogy tudsz segíteni az embereknek.Tapasztalatból tudom, hogy akinek valami bőrproblémája van és orvoshoz fordul, csak kísérleteznek rajta ha az egyik gyógyszer nem jó majd segít a másik gondolják.KÖzben pedig többet ártanak mint használnak.Ha egy ilyen te általad készített szappan segít az embereken, lelkileg is nagyon sokat jelent a felhasználónak azáltal hogy megszabadul a bajától.Sok erőt jó egészséget kívánok a további munkádhoz is!

A.C.E írta...

Lányok RÖPKÖDÖK A BOLDOGSÁGTÓL, köszönöm! :)))))

Christine írta...

Mi köszönjük Eszter neked! Olyasmit csinálsz amit nem lehet elégszer megköszönni.

Kati írta...

Én is nagyon szeretném kipróbálni a szappanjaidat, de sajnos nagyon messze lakom(Románia). Kitartást kívánok és sos-sok erőt a mindennapokhoz.

A.C.E írta...

Kati köszönöm szépen, eh ez a távolság.....

Névtelen írta...

Kedves Eszter! Igaz, 2013. évet írunk, én meg most fedeztem fel a héten a szappanos blogodat. Úgy örülök annak, hogy a szappanodban rejlő gyógyerőről is adtál visszajelzést. Én eddig ebben teljes egészében nem hittem. Most, hogy a fotókon is látni a különbséget, akkor ez nagyszerű dolog.
Töretlen, szeretetteljes kitartást kívánok Neked!

Évi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...