2012. május 16., szerda

Névnapi ajándék tőlem


Meglephetlek egy kis névnapi ajándék kosárral?
Hogy mondod? Nem most van a névnapod? Nekem viszont hamarosan itt lesz és szeretném Veletek ünnepelni, hisz ez a név a "márkanevem" is.
Az elkövetkezendő 8 napban, akcióm keretében minden ez idő alatt beérkező /előre utalásfizetési móddal leadott/ megrendeléshez adok egy kuponkódot és május 24-én kisorsolok egyet közülük. A nyeremény pedig megrendelt termékek értékének a fele, vagy akár az 100%-a lehet! Hogy melyik variáció győz a végén, az attól függ, hogy hány megrendelésem érkezik az akció lezárásáig! Amennyiben a megrendelések száma 1-10 között lesz, akkor 50 %-ban, ha ez a szám meghaladja a tízet, akkor 100%-ban állom én a megrendelt termékek árát. Ahhoz, hogy sikeres legyen a játék, kérlek Benneteket osszátok meg ismerőseiteknek az akció hírét és tisztasága miatt pedig kérek mindenkit, aki ez idő alatt megrendelést ad le nálam, írjon ehhez a bejegyzéshez akár csak annyit, hogy "Leadtam a rendelést".
A facebookon is meghirdettem ezt az akciót, tehát az itt és az ott leadott rendelések is beleszámítanak a végeredménybe. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...