2009. december 6., vasárnap

Új szappan az új évre






Kedves ZsuKa és minden kedves elhanyagolt olvasóm!

Elnézéseteket kérem, hogy ilyen ritkán jelentkezem, de rengeteg a munkám, hála Istennek és részben Nektek is:)!
Fő táborhelyem a szappankonyhám, onnan leginkább csak a bióboltokba ruccanok ki, hogy aztán jól felpakolva újra a szappankonyhában köthessek ki! Szóval, mivel úgy érzem erről írni és főleg olvasni nem lenne túl nagy élmény, így tartogatom a posztjaimat érdekesebb mondanivalókra!

Tervezem egy nagyon érdekes /mámorító/ szappan készítését és amint elküldtem az utolsó karácsonyi csomagot is, meg is alkotom! :)
Ki is találhatjátok mi lesz az: szóval bódító és az idei már elkészült belőle!

????



7 megjegyzés:

Szera írta...

Valami finom boros..., talán forralt boros? :)

A.C.E írta...

Szia Szera!

Ügyes vagy, elsőre kitaláltad

Igen, forralt vörösboros szappan készítését tervezem, remélem sikerül is! :)

Monika írta...

A fotód árulkodó volt: én is forralt borosra gondoltam.:)
Annyira jól néz ki ez a bögre kicsi sállal.:))))
örülök,hogy sok a munkád,erre mi is rátettünk egy nagy lapáttal.Minden megérkezett és itt illatozik.:)Köszönöm!

orsolya vanessza kiss írta...

Szerintem finom fűszeres lesz, mint a mézeskalács :)

Nem csak a bor lehet mámorító :)

Nekem pl. az eső utáni föld szaga is az :))))

orsolya vanessza kiss írta...

vagy....... vörösboros-narancsos-fahéjas--csillagánizs :)

Névtelen írta...

Hmmmmm! én már várom! :-)

Névtelen írta...

Békés karácsonyi ünnepeket barátosném:)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...