2010. március 27., szombat

Én, mint született tehetség?



A szabályok:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat

Sajnos a díj egyes szabályaival /legfőképp az elsővel, legfőképp egy olyan díj szabályaként furcsa ez a kitétel, ahol aztán igazán személyes adatokkal kell válaszolni a tesz kérdésekre/ nem értek egyet, így nem adom tovább, de Babócának nagyon szépen köszönöm, hogy úgy gondolt rám, mint született tehetségre, nagyon megtisztelt vele!

2 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Valaki meg tudja mondani, honnan indulnak ezek a díjak? Szerintem díj nélkül is tudjuk, hogy született tehetség vagy...:)

A.C.E írta...

Szerintem amikor először küldött valaki egy blogtársának ilyenfajta díjat, biztos tényleg örömet akart okozni neki és tulajdonképpen most is öröm, hogy valaki szeretettel gondol ránk, csak valahogy a lényegük eltorzult már ezeknek a díjaknak! Ennek ellenére méf egyszer köszönöm Babóca, nehogy magadra vedd a kifogásaimat!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...