2010. március 20., szombat

A hűség jutalma nálam 5 % kedvezmény


Új lehetőségre nyílt lehetőségem a webáruházamban!
Automatikusan kedvezményt adhatok hűséges, visszatérő vásárlóimnak. A már regisztrált visszatérő vevőimnek küldök egy email, amiben megírom, hogy ezentúl minden vásárlásuk után 5 % kedvezménybe részesülnek! :)
Akik ezek után fognak regisztrálni a 3-ik vásárlásuk alkalmából kapják meg először ezt a kedvezményt!
A másik kedvezményes lehetetőség, minden több mint 10.000,- Ft-os vásárlás esetén 3 % kuponkedvezmény jár! :)

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Eszter! Ez csak a Meskásokra vonatkozik, vagy azokra is (mint én is), akik a szappanos oldaladról rendeltek?

A.C.E írta...

Szia Katus, ez a kedvezmény csak a webáruházamban regisztráltakra és vásárlókra vonatkozik!

Névtelen írta...

Jaj, de jó. Én is a webáruházadban vásároltam még novemberben. :)

A.C.E írta...

Sajnálom Katus, de a webáruházam talán 2 hetes,ott még nem vásároltál!

Kérlek, ha szeretnéd a kedvezményt regisztrálj az áruházban http://kecsketejszappan.startuzlet.hu
és aztán bejegyezlek a visszatérő vevőim közé, hogy a következő vásárlásodnál már érvényesüljön a kedvezmény!

Unknown írta...

Akkor nem értem. Volt egy honlapod, az is webáruházas volt, onnan választottam. :(

Monika írta...

Profi a Webáruházad!!!!Áttekinthető,remek!
regisztráltam.:)

A.C.E írta...

Igen Katus, de az a kedvezmény az új webáruházamra érvényes!
Mammka és minden eddigi visszatérő vevőm! Ti akik már sokadjára vásároltok tőlem, természetesen Nektek, amint regisztráltok webáruházamban, a következő vásárlásotoknál már jár az 5 % kedvezmény! Hisz tulajdonképpen Nektek szeretném így megköszönni eddigi hűségeteket!
Puszi

A.C.E írta...

Kedves Katus és Mammka!
Már be is regisztráltalak Benneteket a visszatérők közé, ez azt jelenti, hogy a legközelebbi vásárlásotok alkalmából már 5 %-kkal kevesebbért kapjátok szappanjaimat! Puszi

Mary írta...

Nagyon jó ötlet gratulálok hozzá!:)

Monika írta...

Köszönöm szépen,lassan érik a rendelésem...:)Kifogyogatok a szappanjaidból...Pussz!

Névtelen írta...

Köszönöm Eszter! Már nekem is esedésekes a következő rendelés, mert a csalánosból már csak picurka darabka maradt, és a másik is erősen fogy. :)
Puszi.

Babóca írta...

Eszter, kaptál tőlem egy díjat! Fogadd szeretettel és nézz be hozzám!

Esthi írta...

Csak most fedeztem fel a boltodat. Nagyon tetszik. Szép és áttekinthető lett. Regisztráltam is magam. :)))

A.C.E írta...

Szia Esthi!

Köszi a dícséretet és a regisztrációt! Hűséged jutalma természetesen Neked is 5% kedvezmény, amit már a következő vásárlásodnál igénybe vehetsz, mivel átregisztráltalak a "visszatérő vásárlók" szuper csapatába! Puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...