2010. március 17., szerda

Kívül-belül farm szappan és amiért érdemes újra és újra felvenni a kesztyűt!

Ma megint egy csuda egy napom volt!!

Azonkívűl, hogy végre megéreztem a tavasz illatát, megszületett új "letisztult" szappanjaim stílusos csomagolása.

Lenvászon zsákocskák, saját logos címkével, zsinorral. Remélem megszeretitek őket. /gondolom ezentúl nem kapok olyan leveleket, amiben azt írjátok, hogy igazán szép a csomagolásod, de inkább csak celofánban kérem a szappanokat, mert nincs szívem kidobni/ :)





Úgy érzem a zsákocskákat praktikusan fel lehet használni, "újrahasznosítani".






Aztán meg megérkezett a postásunk és olyan meglepetést hozott, hogy órákig repdestem örömben és nem bírtam ki, hogy ne sírjam el magam meghatodottságomban!

Edittől jött egy nagyon kedves levél és ez a gyönyörű kecskés keresztszemes kép.



Mindig elgondolkodom azon, hogy ebben a lélektelen, harcos világban hogy tudják emberek átmenteni kedvességüket és hálaképességüket! Ők adják nekem vissza időről-időre a reményt, bizakodást, hogy annak ellenére, hogy a kíméletlen könyökölés és egymást semmivevő mentalitás a jellemző, azért teljesen soha nem veheti ez át a hatalmat az emberiség lelkülete felett.

Edit, mivel az írás továbbra sem az erősségem, nem tudom hűen leírni, milyen öröm volt számomra ajándékod, de hidd el, hogy még most is küszködök az könnyeimmel.

Mert ugye nem túl jellemző manapság, hogy valaki ennyi időt, munkát szán meglepetés elkészítésére és mindezt teljesen titokban csak azért, hogy valakinek örömet okozzon! Köszönöm szépen Edit, hogy megint visszakaptam az emberekbe vetett hitemet, remélem sokáig nem rombolják majd le !!

Puszi érte és büszke vagyok rá, hogy egyre több ilyen kedves, igazi ember barátságát tudhatom magaménak!!!

22 megjegyzés:

Edit írta...

Eszter, annyira orulok, hogy sikerult meglepetest es oromet okoznom Neked! Sokaig kerestem az "igazi" mintat, s ez volt az, amirol ugy gondoltam, Neked is tetszeni fog. Titokban abban biztam, talan meg hasonlit is a kecskeid kozul valakire :)

Nagyon izgultam, mikor erkezik meg, minden nap lestem a blogodat :) (maskor is, de most duplan)

Keszits meg sok-sok nagyszeru szappant, s hogy ezentul ilyen helyes lenvaszon zsakocskaban kaphatoak, az kulon orom (a csomagolast nekem sem volt szivem kidobni :) )

A.C.E írta...

Szia Edit!!!

Fahéjkámra hasonlít hímzett kecskéd, majd bemutatom őket egymásnak!:)
Remélem a sorstól Te is kapsz legalább annyi örömöt, amannyit Te hozol mások életébe kedvességeddel!

Puszi

verus írta...

Kedves Eszter! Nagyon szép a kecskés képed, igazán megérdemled és sokan gondolunk Rád szerettel! Az új szappancsomagolás is szuper, én sem dobtam ki ám a régit, újrahasznosítottam őket, levendulával töltött szívecskéket varrtam belőlük, sokat elajándékoztam, és jópár a szobámat díszíti:)

A.C.E írta...

Szia Verus!
Köszi a dícséretet és főleg azt, hogy szeretettel gondolsz rám! :) Ha már lesz tapasztalatod a "csak teafával" kapcsolatban, kérlek osztdd majd meg velem, jó? Szépek lehetnek a kis szívecskék! :)

toritextil írta...

szupik a zsákocskák :) és persze az ilyen emberek, mint Edit!!

Névtelen írta...

Örülök Nektek! Jó ilyen szép dolgokról olvasni! :-)
Edit! Gyönyörű a kép! Eszter! Igazán megérdemled!
És persze nagyon klasszak lettek az új logós csomagocskák is! :-)

Unknown írta...

Kedves Eszter!
Nagyon tetszenek a zsákocskák! Alig várom, hogy ebben kapjam majd a szappanokat. A kecskés kép is nagyon kedves és szép!

Mary írta...

Olyan jó olvasni az örömöd!
Ha legközelebb zsákocskában jön a szappan annak én is örülni fogok.
Héten kezdtem el mosódióval mosni és azt is zsákocskába teszem. Amit a mosódióhoz kaptam az nem is ilyen szép mint a te Zsákocskád Eszter!
Így színenként másik zsákot fogok tudni használni!:)

csutkailda írta...

Eszter!!!
Ez most nagyon egységben van. Ilyent mindeképpen rendelek én is.
Vidám tavaszvárást kívánok Neked!
Keresd az apró örömöket, hiszen oly sok energiát adnak!!!! :)))
Mosollyal: Ilda

horimarika írta...

Hűűűű. Az ember gyanútlanul bekapcsolja a gépét, kicsit olvasgat és máris szebben süt a napocska! Imádok itt lenni lányok!!!! Köszönöm és puszi mindenkinek!

Taurus írta...

Nagyon tetszik a kísérletezésed, ki kell próbálni látom minden formát és anyagot, hogy aztán megtalálhasd az igazit. Egy időre:) Aztán úgyis felülkerekedik rajtad a kíváncsiság valami újra:) Én a sima kerek formáidat szerettem, de ez a kockaféle egyre jobban tetszik. A zsák abszolút hozzáillő, bár én az eddigieket sem dobtam ki, hátha jó lesz valamire alapon!

A.C.E írta...

Köszi kedves Lányok a véleményeket, hát igen egyszer-kétszer már azt hittem megtaláltam a saját "szappan arculatomat", de aztán hol ilyen-hol olyan okokból mégis más mellett döntöttem! Meg aztán a Ti igényeitek is változik, vagy nem? :) Az a jó, hogy receptjeimen nem kell változtatnom, mert azokkal valahogy Ti is, én is meg vagyunk elégedve, ugye?

Puszi Nektek!

Lente Julcsi írta...

Nagyon jók a zsákok,tényleg jól passzolnak a szappanokhoz!
A kecske is tetszik,klassz meglepi.Az külön jó,hogy van Akire hasonlít : )

Annipanni írta...

Nagyon helyes ez a kis kecske! És a szappanok, na meg az új csomagolás is nagyon szép! Gratulálok Eszter!!! És Editnek is a szép munkáért! :)

Frivolina írta...

Milyen szép ajándék:) és milyen gyorsan nőnek a gidák!

Én nem dobtam ki a csomagolásokat, abban bízom, hogy fel tudom majd használni valamilyen formában varrás közben.

Cinkepiri írta...

Nagyon izgalmas ez a zsákos csomagolás. Nekem is nagyon tetszett a régi is, a kék-zsákvászonos. Eszem ágában sem volt kidobni! Foltvarráshoz lehet használni.

Anyunak is ajándékoztam a szappanokból, először őt is a csomagolás hódította meg - utána meg persze a tartalom is amiért Eszternek köszönetet kell mondanom. Anyu idősödő-száradó bőréhez remekül bevált a kecsketejes szappan, azonnal megszerette!

Szóval: nagyon köszönöm Eszter!

A.C.E írta...

Kedves Cinkepiri!

Köszönöm a visszajelzést és örülök, hogy tetszik az új csomagolás!

Neked és Anyukádnak is puszi és használjátok egészséggel szappanjaimat!

A.C.E írta...

és átállítottalak visszatérő vevőmnek, úgy hogy a legközelebbi megrendelésednél már a kedvezményes áron vásárolhatsz nálam! :)

Cinkepiri írta...

Ma megjöttek az új formájú és új csomagolású szappanok.
Ováció volt az ifjúság részéről! :)
Nagyon tetszik nekem is!!!


Húsvétra a kamaszodó hozzátartozóknak és barátaiknak fel is adtuk a rendelést.

Örülni fognak az biztos.


Eszter, köszönjük a húsvéti figyelmességet is.

A.C.E írta...

WOW! Köszönöm a visszajelzést! Nagy fegyvertény, ha a kritikus ifjuságnak is tetszenek az én kis szappankáim! Puszi Nekik és használjátok őket egészséggel!!

Köszi az újabb megrendelést!

Freemam írta...

Eszter!
Bárhányszor kézbeveszem a szappanjaidat (naponta legalább....), annyiszor gondolok Rád és a kecskéidre! Csodás dolgot művelsz, ez a kép is azt mutatja, mennyire sokat gondolunk Rád!

Ez a világ olyan amilyen, de vannak benne igazán kedves és jó emberek is!

Edit!
Gratulálok a műhöz, igazán nagyon szép lett!

A.C.E írta...

Köszönöm Freemam,
nagyon sok pozitív energiát kapok Tőletek! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...