2010. április 26., hétfő

1000 megerősítés és "meskás" akcióm


Úgy tűnik ezen a héten lesz a nagy esemény! 1000 pozitív visszajelzés boldog tulajdonosa lehetek!!! Mivel naggggyon, de nagggyon hálás vagyok ezekért a megerősítésekre, szeretném ezt kifejezésre juttatni vásárlási kedvezménnyel! /legszívesebben minden vélemény írót meghívnék egy kis pezsgőzésre :)/

Az akció lényege, hogy április 30-ik a meskán beérkezett megrendeléseimben minden 4-ik szappant ingyen, ajándékba adom! :) Tehát ha 3 szappant vennél kapsz tőlem egy 4.-ket. Az ajándék szappan fajtáját Te választhatod meg!
Remélem ezzel a gesztussal én is vissza adhatok Nektek valamit abból a sok boldogságból, örömből, amit Ti szereztek nekem ezzekkel a bejegyzésekkel, véleményekkel!

Ünnepeljetek velem és még egyszer köszönöm mindenkinek a bíztató és dícsérő szavakat!!

12 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Ez aztán az elismerés!Szívből gratulálok:)

A.C.E írta...

Köszönöm Julcsi!!! Puszi

Yen írta...

Kedves Eszter!
Az akció úgy is érvényes, ha a webboltodban rendelek, és kikerülöm a Meskát? (Még sosem rendeltem ott.. ~^^~)
Üdv!
Eszter (Sayitame, aki nem tudott a blogos fiókjával bejelentkezni rajta kívülálló okok miatt :) )

A.C.E írta...

Szia Drusza!

Ez az akcióm most kimondottan a meskás vásárlóimnak szól, hálám jeléül a sok-sok pozitív visszajelzésért, de azért ne csüggedj, időről-időre szoktam a webáruházas vevőimnek is vásárt, vagy akciót hirdetni!

Szép, napsütéses tavaszi napot kívánok!!!

Yen írta...

Úgy látszik, ideje regisztrálnom a Meskán. :)
Most úgyis akartam rendelni, akkor megteszem ott, de nem baj, ha nem jár a kedvezmény (a Meskán még új vagyok :) )
Puszi!
Drusza :)

A.C.E írta...

Köszi Drusza! Már meg is kaptam a megrendelésed! Majd írdd meg légyszi milyen szappant küldjek Neked ajándékba! :)

Puszi

Unknown írta...

Kedves Eszter!

Gratulálok én is neked!
Szomorúan olvasom, hogy csak Meskán való vásárlásnál jár az ajándék szappan! Elkapkodtam tegnap a rendelést...Legközelebb jobban figyelek.

Szia: Éva

Cinkepiri írta...

Gratulálok az ezerhez Eszter!

Csatlakozom ezeregyediknek vagy valahányadiknak itt, bár ez a hely nem a MESKA.

Családilag nagyon kedveljük a szappanaidat, amik a száraz bőrünket rendbe hozták. Január óta használunk kecsketej szappant.

Nem utolsó hogy a 10 év körüli népek szeretnek - mondom SZERETNEK FÜRDENI ezekkel a szappanokkal.

Köszönjük!

csutkailda írta...

Szívből gratulálok Neked!!!!
Puszi: Ilda

A.C.E írta...

Köszönöm Lányok! Azóta meg is jött az 1000-ik!

Corinna Nitschmann írta...

Kedves Eszter, hozzám közben megérkezett a szuper szappancsomagod! Szeretnék neked blogdíjat adni. Ha van kedved hozzá, kérlek nézz be hozzám.

Szöszös üdvözlettel
Corinna

Névtelen írta...

Eszterem! Hová tűntél? Mi van veled! Olyan régen írtál! Halihóóóó! Tessék mondani! Van ott valakiii?!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...