2010. április 11., vasárnap

Vásárkapu nyitva!

Jelentem sikerült feltöltenem az akciós termékeket, sőt már vannak akik be is vásároltak belőlük! :)


Mákos kecsketej szappan /rózsa formájú/
Ár: 350 Ft + ÁFA (350 Ft)
Mákos kecsketej szappan /rózsa formájú/ Kosárba helyezés
Teafás kecsketej szappan zöldteával /rózsa formájú/
Ár: 400 Ft + ÁFA (400 Ft)
Teafás kecsketej szappan zöldteával /rózsa formájú/ Kosárba helyezés
Levendulás kecsketej szappan /kerek formájú/
Ár: 350 Ft + ÁFA (350 Ft)
Levendulás kecsketej szappan /kerek formájú/ Kosárba helyezés
Kamillás kecsketej szappan /rózsa formájú/
Ár: 400 Ft + ÁFA (400 Ft)
Kamillás kecsketej szappan /rózsa formájú/ Kosárba helyezés
Csokis kecsketej szappan /rózsa formájú/
Ár: 450 Ft + ÁFA (450 Ft)
Csokis kecsketej szappan /rózsa formájú/ Kosárba helyezés
Borotva kecsketej szappan /kerek formájú/
Ár: 300 Ft + ÁFA (300 Ft)
Borotva kecsketej szappan /kerek formájú/ Kosárba helyezés
Mentás kecsketej szappan /kerek formájú/
Ár: 350 Ft + ÁFA (350 Ft)
Mentás kecsketej szappan /kerek formájú/ Kosárba helyezés
Csalános kecsketej szappan /kerek/
Ár: 400 Ft + ÁFA (400 Ft)
Csalános kecsketej szappan /kerek/ Kosárba helyezés
Fahéjas kecsketej szappan /kerek alakú/
Ár: 350 Ft + ÁFA (350 Ft)
Fahéjas kecsketej szappan /kerek alakú/ Kosárba helyezés
Guayabás- csokis kecsketej szappan /hasáb alakú/
Ár: 350 Ft + ÁFA (350 Ft)
Guayabás- csokis kecsketej szappan /hasáb alakú/ Kosárba helyezés
Citromos kecsketej szappan /rózsa formájú/
Ár: 400 Ft + ÁFA (400 Ft)
Citromos kecsketej szappan /rózsa formájú/ Kosárba helyezés
Holt tengeri ásványos kecsketej szappan /rózsa, illetve kerek formájú/
Ár: 400 Ft + ÁFA (400 Ft)
Holt tengeri ásványos kecsketej szappan /rózsa, illetve kerek formájú/ Kosárba helyezés
Forralt bor /hasáb alakú/
Ár: 500 Ft + ÁFA (500 Ft)
Forralt bor /hasáb alakú/ Kosárba helyezés

10 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Eszter, en is rendeltem egy `kisebb` adagot. Arra jottem ra, hogy kell tartani keszletben, mert mikor `csak ugy` ajandekot szeretnek adni, es nincs idom masra, akkor is tokeletes!
Koszi a lehetoseget!
A

A.C.E írta...

Szia kedves Kicsoda!

Köszönöm megrendelésedet és átregisztráltalak visszatérő vevőmmé, úgy hogy legközelebbi vásárlásiodnál Neked is jár az 5 % kedvezmény hűséged jutalmául! :)
Egyébként így tettem más, már régóta tőlem vásárló, de csak ma regisztrált vevőm esetén is, érdemes megnézni ki került már be ebbe az általam kiemelt, számomra kedves csoportba!
Puszi Nektek!

Névtelen írta...

Szia Eszter!
Én is leadtam a megrendelésemet, bár az egyik addigra már kifogyott, amíg végig gondoltam, mit is szeretnék. Sőt! Már át is utaltam. Kíváncsi leszek, minden OK lesz-e, mert ez az első net-es utalásom. :)
Pusz, Katus

Edit írta...

En is rendeltem, eppen az elobb, es milyen jo, mert pont akartam csalanos szappant rendelni, es latom, hogy akcioban van :)

Cinkepiri írta...

Én is úgy vagyok a dologgal mint Kicsoda.A kecsketejszappan-ajándékkal egyszerűen nem lehet mellélőni, húsvétkor tapasztaltam!
Jönnek még a családban a tavaszi névnapok is.

Mindjárt megyek rendelni mert ezt nem lehet kihagyni!

Csóközön!

Cinke

Cinkepiri írta...

Mért nem tudok vásárolni?

Cinkepiri írta...

Végül is sikerült, bocsánat!
Csak mikor a rendelést elküldtem, valamiért elkezdett paypal-t előkészíteni a rendszer.

Köszönöm a lehetőséget!

Mary írta...

Én már rendeltem is! Nagyon őrülök ennek a lehetőségnek! Köszönöm Eszter!

A.C.E írta...

Maryenne!

Kérlek írdd meg a megrendelés azonosítodat, mert nem találom és nem szeretném, ha gond lenne belőle!

Puszi

Jennifer írta...

Beautiful soap!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...