2010. április 11., vasárnap

Bezár a bazár :)

Kedveseim, hát Ti mindig meg tudtok lepni! :)
Délelőtt amikor feltöltöttem a szappanokat a vásári polcra, nem is reméltem, hogy mindent elvisztek róla! Köszönöm az aktivitásotokat és azt, hogy megint bebizonyítottátok, hogy szeretitek az én kis szappankáimat!
Kérlek Benneteket legyetek majd egy kicsit türelmesek, mert szerintem legtöbbetek utalása egy-két nap alatt fog beérkezni és mivel nálunk délelőtt jár a mobilpostás, /tehát csak a megérkezéséig tudok csomagolni/, előfordulhat hogy egy-két nap csúszással kapjátok meg a csomagotokat.
Terveim szerint máskor is nyitom a vásárkapukat!
Nemsokára viszont a Meskás kedves vevőim kapnak tőlem ajándékot, mert nagyon megérdemlik! Hamarosan /ha minden igaz/megkapom az 1000-ik pozítiv visszajelzésemet és ezt aztán tényleg meg kell ünnepelni. Én otthon pezsgőt bontok majd erre az eseményre, de mivel megoldhatatlan, hogy mindenkit megkínálhassak egy pohárral belőle, másképp fogom kimutatni hálámat! :)

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

OK! Puszi :)

Frivolina írta...

Nagy örömet szereztél a lehetőséggel és mivel éppen rendelni szerettem volna, többet is vehettem az eredeti keretnél:) Nagy köszönet érte!!

Névtelen írta...

Kedves Eszter, némi kis ez-az vár nálam! :-) nézz be kérlek!
Zsuzsi

Mary írta...

Kedves Eszter!
Én már meg is kaptam a szappanokat!
Nagyon szépen köszönöm!

A.C.E írta...

Kedves Maryenne!

Köszönöm a visszajelzét, használdd, használjátok őket egészséggel!
Puszi

Mary írta...

Azzal fogom használni Eszter! Csodát tesznek a bőrömmel!
Bár most elkapott egy nátha de remélem hamar túl leszek rajta!

kinga írta...

már az 1000.? hűűha:)
Eszter, én is vettem múltkor 2 szappant, mit kell tennem, hova utaljak? légyszi írj majd nekem egy e-mailt!

A.C.E írta...

Szia Kinga!
Mikor megrendelted a szappanokat kaptál egy visszaigazolást, amiben minden le van írva, az hogy mit rendeltél, milyen fizetési módot választottál, a fizetéshez szükséges adatokat. Persze csak ha jó email címet adtál meg a regisztrációnál. De megnézheted ugyanezeket, ha az "eddigi rendeléseim" re klikkelsz miután beléptél a webáruházba! Puszi /ha még sem jutnál a szükséges adatokhoz, szólj!/

A.C.E írta...

Kedves Maryenne remélem azóta már meg is gyógyultál! Puszi

kinga írta...

Jaaaa, köszönöm! :)
Ez pont nem szúrta a szemem :)))
Amin otthon leszek, átutalom - sajnos fejből nem tudom a belépési kódom...

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...