2010. szeptember 8., szerda

Már régen változtattam :)

Hát igen, megint változtatnom kell a csomagolásomon. Ennek több oka is van, a zsákokat Anyukám varrja nekem nem kis munkával! Először is mentesíteni szeretném Őt, azonkívül a lenvászon beszerzése is egyre bonyolultabb feladat kezdett lenni és az utóbbi időben már nem is kaptam olyan színben ami tetszett. Ezenfelül nagyon drága csomagolása volt ez a szappanomnak, így az árrésem kezdett a veszélyes szint alá csökkenni. A végső lökést viszont az adta, hogy többen írtátok, jó lenne olyan csomagolás, amiben látható a szappan és esetleg még meg is lehetne szaglászni. Egy szó, mint száz úgy döntöttem változtatok és most szeretném megkérdezni a véleményeteket arról, hogy sikerült!

Természetesen a celofán csomagolás itt sem marad el, bár én nem igazán vagyok oda érte.


Azért ez a lenvászon zsákos csomagolás elég sokáig tűnt számomra tökéletes csomagolásnak és kimondottan szerettem, na de ilyen az élet!
Az új csomagolás kedvezőbb elbírálásához még azt elmondanám, hogy ezzel 50 Ft./db. árral olcsóbbá válnak a szappanjaim!
Szóval ne kíméljetek! :)

12 megjegyzés:

Csillagos írta...

Jujjj, de szépek, és milyen jók:))) Nekem nagyon tetszenek!!!

Lente Julcsi írta...

Nekem is tetszenek,valóban jobb,hogy látszanak a szappanok!

Bodzás Vendégház írta...

Hát csak kiböjtöltem, hogy lassan visszatérsz a papír-celofán verzióhoz.:)) Én máig őrzöm gyönyörű feliratos címkéidet!!!

DoRcY írta...

Nekem is nagyon tetszik, de szerintem a celofán sajna elmaradhatatlan, hogy ne "kenje" össze a szappan a borítékot, csomagot, ilyesmi. De tökéletes így a dekorálásuk! :)

Edit írta...

Nekem is tetszik, különösen, hogy igy meg lehet lesni a szappanokat már akkor is, amikor még nincsenek kibontva, hiszen olyan szépek, jó látni őket! :)

csigaszabo írta...

Szerintem nagyon ízléses lett ez is. Teljesértékű szappan csomagolás :)

Szilvi írta...

Igen ez tűnik a legpraktikusabbnak, és szép ízléses is.Jó ez így!

verus írta...

Tetszik, ez eddig a legjobb szerintem :)

Annipanni írta...

Nekem ez jobban is tetszik :) Nagyon szép!

A.C.E írta...

Köszi Lányok, bevallom megleptetek! Azt hittem visszafogjátok követelni a zsákocskákat! :) Lehet, hogy fölöslegesen aggódtam, hogy tetszeni fog-e ez az új csomagolás? :)

Monika írta...

IGEN!!!!!!Bár kincsként őrzöm a kettő db Eszter-zsákocskámat, nagyon tetszik ez a csomagolás.!és tudod miért? mert akkor tudom,hogy MILYEN szappant vettem Tőled!
Képzeld,van olyan szappanom,ami celofánban van,vagy eltűnt róla a címke és gőzöm sincsen,hogy melyik szappan.:(
Ez a csomagolásod megoldja ezt is!

Freemam írta...

Lehetne felárral elérhetővé tenni a zsákocskákat, hogy aki akarja, az kaphasson belőle!

Szerintem is szépségesek így, talán kevésbé pazarló is!

Ajándékba azonban még mindig a zsákocskásat vinném.......

Rendelés time van azt hiszem.....
Megyek is!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...