2019. március 22., péntek

Már megint mit dobott az élet?




Kerek öt év török lét után, alig pár nap múlva megint egy teljesen másféle élet kezdődik számomra. Én már nem is számolom hányadik felvonás is ez.
Helyszínek, szereplőknek jönnek, aztán mennek, én meg megpróbálok jóképet vágni minden új fejezethez.
Már gyerekkoromban is ehhez a fajta az élet vízén hajózó,
kos hava nyertes csillagjegyek kos horoszkópidőnként itt-ott egy kis időre kikötő, aztán megint tovasodródó létre lettem trenírozva. Az általános iskola nyolc osztályát például öt helyen tudtam le. Egyszer érdemes lenne kiszámolni hogy hány osztálytársam és mennyi tanárom volt ez idő alatt! Természetesen nem csak az iskolákat kellett időről-időre elhagyom, hanem az otthonaimat is, így mire felnőttem jó kis rutint szereztem a "gyorsan szokd meg, gyorsan felejtsd el" életszemléletből.

Lehet, hogy ez a lendület sodort tovább akkor is amikor már én álltam a kormánykeréknél, de az is lehet, hogy egyszerűen ilyen gyökértelen, sokféle megtapasztalást magábafoglaló életet határoztam meg magamnak leszületésem előtt. Tény, hogy felnőttlétem is megmaradt ennek a sok helyszínű, más és más kultúrájú közösségekkel, társakkal együtt élő, aztán elhagyó, kívülről nézve színes-izgalmas színdarabnak, melynek utóbbi felvonásainak már ti is nézői lehettetek.

Mondjátok szeretnétek velem lenni már a függöny felgördülésétől ebben az új jelenetben?


"A Kos életében csodás új fejezet kezdődik
kos hava nyertes csillagjegyek

kos horoszkóp

Kedves Kos! Eljött a te időd. Az élet most a tenyerén hordoz téged, és nemcsak azért, mert a születésnapodat ünnepled. A Kos hava remek lehetőség, hogy végre önmagadra találj, visszanyerd a bátorságodat, a szenvedélyt, a magabiztosságot, ami oly annyira jellemez téged. A csillagok megkoronáznak téged, te lehetsz most az állatöv királynője vagy királya. Az univerzum erővel tölti fel a lelkedet, kisugárzásodat egyszerűen nem lehet nem észrevenni. Az öröm és a vidámság közepette is érdemes kicsit önmagadba mélyedni, és végiggondolni az elmúlt időszak eseményeit. Nagyon sok összefüggés kristályosodik ki előtted. A feladat csupán annyi, tanulj a hibákból, és ne kövesd el azokat újra, hiszen egészen új és csodás fejezet nyílik meg előtted.". Ah, de nagyon várom már!!! 😉
 

Nincsenek megjegyzések:

Abla, abi , na meg a keresztnév

Hát az úgy volt, hogy amikor először mentünk együtt a boltba a török férjemmel, volt valami ami nagyon meglepett. A pénztároslány így közölt...