2009. április 12., vasárnap

Bugyor



Nagyon megtetszett egy ötlet, így hát kicsit átalakítva az én ízlésemre, megvalósítottam! :) Ez az én szappanbugyrom, ami nagyon jó célt szolgál. Belerakod a szappant, meghúzod a kötőjét és már fürödhetsz is vele, mintha mosdókesztyűt használnál! A kötés mintái között ki tud bújni :) a szappanhab és mikor végeztél felakaszthatod a csapra, vagy a zuhanyzóban és nem lesz egy idő után egy marék placs a szappanod. Már régóta, pontosabban mióta szappan készítéssel foglalkozom töröm a fejem azon, hogy lehetne az utolsó morzsáig felhasználni az én kis szappanjaimat. A bugyor erre is megoldást hoz! Sőt ha van otthon szappanmaradék azt is bele lehet tenni és felhasználni! Én egyszerű, de nagyszerű megoldásnak tartom!


Most két féle készült, egy finomabb és egy durvább cellulitiszes bőrre. A durvább jó kis masszírozó, úgy hogy most már nem csak a luffát tudom ajánlani azoknak a nőtársaimnak akik narancsbőrrel küszködnek!


Azért is tetszik ez a megoldás, mert tisztán lehet tartani, sokáig használható, hiszen mosható.
Kíváncsi lennék a véleményetekre, szerintetek érdemes lenne ezzel foglalkoznom, vagy használjam én és felejtsem el ezt az ötletet! :)


15 megjegyzés:

HEra írta...

WoW! :) ;)

Monika írta...

El ne felejtsd!!!! szenzációs ötlet!!!!
Egyébként a másik szappanomat lenyúlta a lányom.:)

Erika írta...

Nagggyon-nagggyon jó! Ha nem bánod, el is lopom az ötleted magáncélra... szeretek szappannal fürdeni, de pont ez a csúszkálás meg szétolvadás zavaró benne, de ez szuper ötlet! Tessék ilyet gyártani vagy gyártatni, sztem sok embernek több kedve lesz a szappanhoz!

Hunszil írta...

Eszter ! nagyot újítottál újfent-gratula, szuper.....:))) Tessék gyártani sokat belőle:)))

Erika írta...

Most fürödtem vele(muszáj volt gyorsan horgolnom egyet...), és olyan, mintha újjászülettem volna! Köszi Eszter!

Szilvi írta...

Ezt nagyon jól kitaláltad!Egyszerűen nagyszerű!

Mary Humphrey írta...

I need a translator to read your blog...but I know I love to come here.

The soap bags are wonderful!

I hope you had a good Easter day. :)

Mary Humphrey írta...

I found the English translater! It does some hits and misses, but helps a lot.

I do love the soap bags.

A.C.E írta...

Köszönöm a dícséreteket, bár az ötlet sajnos nem az enyém! Itthon még nem nagyon ismerik, így hát talán lesz értelme a szappan-bugyor gyártásomnak! Nagyon praktikusnak találom, hisz ezt nem csak otthon, de utazáskor, vagy a koleszban is higiénikusan lehet használni!
Kiseri egészségedre!! :)
Mary thanks for visiting my blog!!

A.C.E írta...

Mammka :))

Julcsi írta...

Tegnap éjjel megírtam egy jó hosszú megjegyzést, de eltűnt valahol az éterben:( Nem volt erőm újraírni.

Szóval az ötlet nagyon jó, nehogy hagy elfeledni!

(Rendszeresen olvasok ám, minden fórumon, de részt venni a "társadalmi életben" nincs erőm és időm. Most is 5-kor keltem (1-kor feküdtem), dög fáradt vagyok...)

A.C.E írta...

Julcsi nagyon sajnálom, hogy eltűnt a megjegyzésed, szívesen olvastam volna :(.
Ilyen sok munkád van, vagy nem tudsz aludni? Mind a kettőt ismerem, nagyon rossz közérzethez vezetnek. Ha tudsz pihenj napközben!!

Taurus írta...

Nagyon jó ötlet és szép is! Az is jó, hogy fel lehet akasztani és rendesen tud száradni. Meg így tényleg az utolsó darabkáig lehet használni. Plussz a masszázs úgyhogy ez három az egyben ötlet! Szerintem lesz keletje, érdemes vele foglalkoznod!

anyahajó írta...

A Meskádon láttam először ezt a bugyrot, és nagyon tetszett az ötlet. Ma délután pedig horgoltam is egyet, ha nem haragszol. Még annyiban fejlesztettem tovább, hogy a végén van egy szintén horgolt tusolórózsa. Köszönöm az inspirációt!

A.C.E írta...

Nagyon szívesen, használd egészséggel! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...