2009. április 5., vasárnap

Ismét a "luffás"




Hát azt hiszem ez a maximum amit ebből a fajta szappanomból kitudok hozni. Nem sikerül szebben megoldanom. Sok gond van a technológiával, nehéz vele bánni, /sajnos amelyik fajta olajok szuperek a bőrre, nem biztos, hogy azok egyben szappan készítő barátak is! :) /nem hagyja magát igazán úgy alakítani, ahogy én szeretném. Viszont a strand szezonra biztos szebb lesz tőle az ember lánya cellulites bőre és ez a lényeg, szerintem! :)



Nálam is ott van a zuhanyfülkében! :)

8 megjegyzés:

Erika írta...

Pont ezt a madzagos megoldást akartam kérdezni tőled múltkor, egy szappanos oldalon nagyon megtetszett. Annyira okos megoldás!!!

A.C.E írta...

Szia Kiseri!

Ennél két okból is praktikus. Az egyik az, hogy így könnyebben lehet vele masszírozni, a másik az, hogy lógatva hamarabb kicsöpög belőle a víz, és nem ázik szét. Úgy hogy fontam nekik zsinort! :)

Taurus írta...

Ne aggódj, maximum nem azt a szót használják rá, hogy szép, hanem azt,hogy autentikus! És valóban az, a hatása pedig:csodás!

Jennifer írta...

I am growing luffas in the garden this year. I hope to use them in soap making.

Limara írta...

Nem a külcsíny a fontos, a szappan csodás, imádom! :))

A.C.E írta...

Jaj nagyon örülök, mert úgy tűnik ez a fajta szappanom is tetszik nektek!! Hál'Istennek eddig még csak dícséretet kapott!! :)

Zsuzsi írta...

Drága Eszter! Kérdezted múltkor, igen, megérkezett a szappan a növéremékhez!!! Köszönet érte! Már használják és nagyon meg vannak vele elégedve! Azt mondja, hogy más is érdekli, elküldtem neki a címed. További szép napot!

A.C.E írta...

Szuper, akkor már minden csomagom a helyén van! :). Hát nem mondom, a legkényeztetőbb fajta szappanom ez a luffás, de eddig ezzel értem el a legnagyobb javulást a cellulitisemre! Legutobbi újításom vele kapcsolatban, hogy frissen őrölt borokát is teszek bele!
Zsuzska köszönöm, hogy megadtad a címemet a nővérednek!

Szép, tavaszi napokat kívánok én is Neked!!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...