2009. április 14., kedd

és most már az enyém!




Bár nem fő profilom az új termékem a szappan bugyor, mégis szerettem volna, ha egyedi, csak rám jellemző lenne!




Ebben fognak nekem segíteni ők, a mini szappanjaim, azáltal, hogy "fityegőként" szolgálnak majd bugyraim kötőjén!




Van alma, kagyló, tégla és kocka alakú miniszappanom, persze ezek is kecsketej szappanok, így /egyenlőre/ biztos lehetek benne, hogy ilyen szappan bugyrot csak nálam lehet kapni az országban! :)
Gondoltam megosztom veletek, mert piszkosul örülök, hogy eszembe jutott!




6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ötletes:)

Erika írta...

Ekkora ötletet! Eszter, nem vagy semmi! És a bugyrokat is te készíted két fejés közt??? Inkább postatisztviselőként tudlak elképzelni horgolni, mint a régi filmekben a postáskisasszonyok, ahogy felnéztek a szemüvegük felett:"Igen? Mit óhajt?"

A.C.E írta...

:))) Kiseri akkorát nevettem, mert vizuális alkat vagyok és elém vetítődött az a kép amit leírtál! :) a horgolásból szemüveg feletti kukucska egyébként stimmel! Hál'Istennek tudok kötni és horgolni is, ezt is a kos természetemnek köszönhetem. Bár az iskolában ember nem volt aki meg tudta volna tanítani /bal kezes vagyok/, de csak nem hagyott nyugodni a dolog, mert nagyon szeretem a kötött dolgokat. Így hát mikor terhes lettem a fiammal neki álltam magamtól megtanulni és nagyon klasz kötött cuccokban járattam a gyerkőcöt és magamnak is serényen kötögettem. Szóval most jó hasznát veszem ennek a tudásnak, bár ehhez a bugyorhoz csak az egyszerű minták a szépek, szerintem.

Erika írta...

Lányom is balkezes, lehet, h ezért nem boldogulok vele...? Nem tanítanád?
Egyébként szerintem is az egyszerűek a szép minták egy ilyen naturális bugyorkához...
Képzeld, én kenderkötélből készítettem el, ami a narancsbőrnek biztosan jó, de a kioldódó barna lére nem számítottam... férjem jót vihogott rajtam:)

A.C.E írta...

Natúr kenderből kell készíteni, te jány!!!Akkor nem lesz barna foltos Kiseri fürdés után! :)

Monika írta...

Csodaklasszak lettek!!!!!Ügyes vagy!!!!!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...