2009. október 26., hétfő

Energia bomba Karácsonyra



Ez a levél a napokban érkezett virtuális postaládámba és azt hiszem megkaptam azt az energia bombát, ami segít könnyedén vennem majd a Karácsonyi nagy hajtást. Köszönöm Szilvi!

Kedves Eszter!

Én csak egyet kérek tőled: (Nem tudom hány éves vagy, és hogy a Jó Isten még meddig éltet téged, remélem sokáig), könyörgöm, ne menj el erről a világról, amíg át nem adod ezt a csodás tudásodat egy olyan embernek, aki megbízható, és aki hűen őrzi majd szappanreceptjeid eredetiségét, és ellátja továbbra is a már kecsketejszappan függővé vált emberek sokaságát. Én a jóhíredet már az első szappanhasználat után terjesztettem, és ezután is fogom ismerőseim körében. Ma mostam először hajat a szappanoddal (natúr), majd ecetes vízzel öblítettem, hát mit is mondhatnék? Mintha évek rárakódott mocska jött volna le a hajamról, olyan érzés, mintha… mintha… nem is találok rá szavakat. Könnyű, puha, selymes… a kislányom egész este a hajam fésülgette és fogdosta, círógatta, nagyon tetszett neki.

A szappanod egy narkotikum. Megkóstoltam és függővé váltam. Nem tudnék lemondani már róla, azt fontolgatom, hogy esetleg megrendelek előre 5 évi adagot. J nem tudom ilyesminek lenne e értelme, vagy a szappan is képes megavasodni, vagy megromlani ha sokáig áll?

Köszönöm, és biztosra veheted, hogy törzsvásárlód leszek.

Én meg boldog vagyok!!!!!

7 megjegyzés:

Taurus írta...

Teljesen megértem a függőséget. Egyetértek a levélíróval és minden napra áll a jókívánság: Isten éltessen sokáig!

A.C.E írta...

Köszönöm Tauriu! Tudod sokáig kerestem az utamat, de úgy érzem öregkoromra :) megtaláltam és ezért nagyon hálás vagyok!

Puszi

Névtelen írta...

Csatlakozom az előttem "függőkhöz"! :-)

Katuska írta...

A térgyekelácsa a vasorrú bábának öreg!Te meg örökifjú vagy!!!!!
Imádom a szappanjaid,gyönyörű lett a hajam és a bőröm is tőle!!!!!
Nagy pusszancsot küldök a Pálócfőről!!!!!!

Melinda írta...

Csatlakozom a fan-clubhoz :-) Ma kaptam meg életem első csomagját Esztertől. Hát mit mondjak, kedves csomagolás, kedves meglepetés, és fantasztikus szappan. Kipróbáltam, és tényleg úgy éreztem, mint Szilvi, hogy évek mocskát mostam volna le a bőrömről. Kívánok még sok sok szappant :-)

A.C.E írta...

Kedves Melinda!
Szeretettel üdvözöllek a szappan testvérek körében! Puszi és jó lubickolást kívánok!

Monika írta...

itt egy örök-függő szintén.:))

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...