2009. október 14., szerda

"Karácsonyi hangulat" kecsketej szappan


Látom egyre többen készülődtök már a Karácsonyra és tulajdonképpen én is, azzal, hogy az idén
sokkal több szappant készítek, nehogy úgy járjak, mint tavaly, mikor is Karácsony előtt elfogyott a készletem! Készülök, készülök, de még nem jutott el hozzam a Karácsony varázslatos hangulata. Illetve nemrég bekopogott és azóta itt van velem, mert elkészítettem egy ünnepi hangulatot hozó szappant.


Fahéj, szegfűszeg és narancs illata, akárcsak egy kedves karácsonyi süteményemé és a színe is nagyon passzol hozzá!


és most a belbecs: ebbe a szappanomba frissen őrölt szegfűszeget és szegfűszeg olajat is tettem. Hogy miért? Azért, mert a szegfűszeg gazdag ásványi anyagokban, mint a kalcium, vas, foszfor, nátrium, kálium és vitaminokban: A-vitamin és a C-vitamin.
Antibakteriális, gombaölő, fertőtlenítő, vírusölő /ezt a hatást erősíti a szappanban a frissen őrölt fahéj is/ és nem utolsó sorban fokozza a nemi vágyat! :)


A narancs illatát imádom, de emellett a narancsolaj helyreállítja bőrünk egyensúlyát, enyhíti az irritációs és az ekcémás tüneteket.

Tehát azt hiszem igazán elmondható erről a kecsketej szappanról, hogy nem csak az orrunkat és a szemünket kényezteti ünnepi hangulatával, de a bőrünknek is a luxus érzését tudja nyújtani!!

9 megjegyzés:

verus írta...

Hú, ez nagyon szép lett! Gyönyörű a színe, és ha elképzelem az illatát is, hmmm... :)

kinga írta...

lassan be kéne szereznem a karácsonyi ajándékokat........ :)
készülj, mert már egy raklap szappan tervbe van véve! ;) csak még nem jutott rá időm, hogy kiterveljem, kinek, mit...

bubble írta...

Jajjj, ez nagyon "fini" lehet :)
Minden szappanod olyan, hogy legszívesebben megenném :)))) (sajnos a gyomromban nem fejtené ki jótékony hatásait :( /bár ki tudja?!?! :D:D:D/ )

Lente Julcsi írta...

Nagyon jól néz ki!

Julcsi írta...

Mmmmm...:D

Névtelen írta...

Én is, én is, én is, ..... :)

csutkailda írta...

Nagyon csábító!!! :)

Névtelen írta...

Úgy örülök, hogy olvashatlak megint:) Novemberben felkeresnélek pár szappan kéréssel:)Puszi

Barbi írta...

Húúú, annyira guszta!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...