2009. október 20., kedd

Mézes-tea kecsketej szappan

Mikor eljön a hideg és már bent sincs melegem előkerül a teagyűjteményem, mert az egész fázós időszakban a tea a kedvenc italom! Keresztanyám által termelt mézzel a legfinomabbak!


Tavalyi nagy felfedezettem a Rooibos tea és az idei sláger zöldtea került ebbe az igazán krémes szappanomba. A zöldtea bőrünkre gyakorolt jótékony hatásáról már írtam, a Rooibos tea pedig alfahidroxi savat és cinket tartalmaz és ez azért jó, mert emiatt kíválóan alkalmas akné, ekcéma, a leégés, a viszkető kiütések, az allergiás reakciók és a kontakt irritáció kezelésére! A szappanba a teafőzeteken és őrleményeken kívül
termelői mézet, akácvirágot, aszalt gyümölcs őrleményt is tettem, remélem tetszeni fog nektek!!

5 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Az őszről és a közelgő télről nekem is a tea jut eszembe, méz, fahéj és minden, amiről írtál, meleg kályha mellett szürcsölgetve. Az esti zuhanyozáshoz pedig az Eszter-szappan! Annyira jót tesz a bőrnek...!

verus írta...

Ó, édes kísértés:)) Csodás lehet!

Bodzás Vendégház írta...

Eszti! Elfelejtettem az előzőekben, hogy kukkants be hozzám is, hátha itt ragadsz :-)
Szia
Zsuzsi

Névtelen írta...

nagyon tetszik :) !

A.C.E írta...

Köszi Lányok! Zsuzsa remélem most már
hamarosan eljutok hozzád, üdvözöllek a bloggerek társaságában!

Puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...