2009. október 25., vasárnap

Mindent a bőrnek, semmit a szájnak! :)



Esküszöm nem direkt csinálom, de hát mit tegyek, ha Karácsonyra készülve egyre inkább édesség formája lesz a szappanjaimnak!


A szaloncukor pedig ugyebár elengedhetetlen kelléke ennek az ünnepnek. A Meskán láttam, hogy egyre-másra készülnek a szebbnél szebb "tartós" szaloncukrok, hát gondoltam én is elkészítem az enyémet!


Ajándék kísérőnek szánom, kétféle formát rakok a csipkével szegélyezett karácsonyi textilbe, szaloncukor formát és a kicsit nagyobb minirózsa formájú szappanomat.
Minden egyes szaloncukor csomagolás előtt kap egy kis szívecskét!
Eddig csokis, fahéjas és kamillás fajtából készítettem, de tervezem, hogy levendulás is készül!!



6 megjegyzés:

toritextil írta...

juj, de fincsi :)))

Enci írta...

Nagyon tetszik! Remek ötlet!
Mikortól lehet megvásárolni?

A.C.E írta...

Köszi Toritextil! :)

Szia Enci! Kösz a dícséretet, de az ötlet kivételesen nem az enyém! A Meskára már meg lehet venni! A honlapomra még nem volt időm feltenni!

bubble írta...

óóóó, hát ez szuper :)
nyammmmi :)

Monika írta...

Szuper!!!!!levendulás is?csak nem????:)))

A.C.E írta...

De, de Mammka féle levendulával és már ott csücsülnek a polcon!! :)

Puszi, gyógyulj meg hamar!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...