2009. december 22., kedd

Derekam és a pozitív energiák

Úgy terveztem, hogy idén már csak akkor írok, ha valami újdonságot szeretnék Veletek megosztani, de muszáj szólnom!

A derekam észrevette, hogy kicsit lazábban telnek a napjaim, szerintem ebből arra következtetett, hogy most akkor nyugodtan kivonhat engem a karácsonyi készülődésből. :) Na de nem erre szánom ezt a posztot.
Hihetetlen örömök érnek mostanában, sok-sok jókínvánsággal, köszönettel teli email és képeslap érkezik hozzám a Karácsony közeledtével! Kapok blogom olvasóitól, meskás vásárlóimtól, tegnapi napomat az a levél aranyozta be, amelyben egy anyuka mondott köszönetet, mert mióta kislánya az én szappanjaimat használja nyugodtan tud aludni, nem viszket és sebesedik ki a bőre!
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek és azt hiszem derekam is jobban gyógyul ilyen levelek hatására! :)

Én is kívánok minden kedves blogolvasómnak, barátomnak, ismerőseimnek, vásárlómnak nagyon boldog, szeretettel teljes, meghitt Karácsonyt!

Mammka amíg ezt a bejegyzést írtam, megkaptam a gyönyörű képeslapodat, hihetetlen, hogy Neked is mennyi energiád van, hisz gondolom más gondod is bőven akad ilyenkor, mégis írtál nekem, Neked is köszönöm, hogy gondoltál rám! Nagyon boldog vagyok, hogy ennyien jó szívvel gondolnak rám, azt hiszem a pozitív energia gyűjtő pihenésem nagyon jó eredménnyel fog végződni és bízom benne,hogy minden egyes "morzsája" az új szappanjaimban fogja jótékony hatását kifejteni! :)
Erről jut eszembe, már alig várom, hogy a derekam beengedjen a szappankonyhámba, mert új terveim egyre türelmetlenebbek, nagyon megszeretnének valósulni!:)

Utóirat: Kecskelányaim hasában ficánkolnak a kisgidák, február közepén újból nagyi leszek! :)

Kedvenc Karácsonyi versem, kedvenc mesemondóm előadásában:



11 megjegyzés:

Taurus írta...

Nagyon boldog Karácsonyt Kívánok Neked és családodnak! Pihenj és töltődj az új évre:)

A.C.E írta...

Köszönöm Tauriu! Neked is kívánok kellemes karácsonyi készülődést és aztán igazi meghitt együttlétet a családoddal! :)

Erika írta...

Nagyon sokat dolgoztál az évben, rádfér mostmár a pihenés... ezt jelzi a derekad is:) Nagyon kellemes pihenést és feltöltődést kívánok neked és családodnak és kecskecsaládodnak!
És köszönöm a meghívást és egy kicsit megkésve a díjat is! Mindig szeretettel gondolunk rád, napi egyszer biztosan...:)

A.C.E írta...

Köszi Kiseri!
Tudod, hogy Te voltál az első hozzászólóm a blogomban? :) Én is kívánok Neked és a szép nagy családodnak nagyon boldog, áldott Karácsonyt!!

Puszi

Erika írta...

Nahát, ezt nem tudtam! Köszönöm!

Monika írta...

drága Eszter!
örülök,hogy tudlak olvasni,köszönöm a meghívót!
Odaért a képeslap???:))))
Eszterszappanokat repítenek az angyalok nálam Karácsonykor.:))))Köszönöm!!!!!
Puszillak és pihenjél,szerintem is a derekad azt jelzi,amit Kiseri is írt,hogy pihenésre van szükséged.
Régen a téli időszak a pihenésé,megnyugvásé volt,csak ez elfelejtődött sajnos.
Szeretettel: Mammka

csutkailda írta...

Drága Esztter!
Köszönöm a meghívót, s örülök, hogy újra hallok Rólad!

ÁLDOTT KARÁCSONYT KÍVÁNOK NEKED!!!!

Pihenj sokat, mert most van itt az ideje./ A jelek is mutatják/
Sok puszi!!! Ilda

A.C.E írta...

Kedves Mammka!
Nagyon meghatódtam a lapodtól, mint írtam, pont akkor kaptam meg, mikor a fenti posztot írtam. Tényleg indíthatnál egy tanfolyamot, hogy hogy lehet ideje és ereje ennyi mindenhez az ember lányának! :)
Nagyon szeretném, ha örömet tudnának okozni az én kis szappankáim a megajándékozottaknak!! :)

Puszi

A.C.E írta...

Kedves Mammka!
Nagyon meghatódtam a lapodtól, mint írtam, pont akkor kaptam meg, mikor a fenti posztot írtam. Tényleg indíthatnál egy tanfolyamot, hogy hogy lehet ideje és ereje ennyi mindenhez az ember lányának! :)
Nagyon szeretném, ha örömet tudnának okozni az én kis szappankáim a megajándékozottaknak!! :)

Puszi

A.C.E írta...

Drága Ilda!

Köszönöm jókívánságaidat, Kényszerpihenőm remélem nem tart sokáig, mert kezdem nehezen tűrni! :)

Puszi és nagyon boldog, meghitt Karácsonyt kívánok Neked és családodnak!!!

Limara írta...

Köszönöm szépen a meghívót! :)
Boldog karácsonyt kívánok sok szeretettel! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...