2009. december 27., vasárnap

Forraltbor és napfény a télben



Ahogy azt ígértem pihenőm végén, /ami sajnos kényszerpihenő lett/ elkészítettem első újdonságomat Számotokra!
Remélem elnyeri majd tetszéseteket ez a szappanom, nekem már főzése is mámoros volt és ezt értsétek szó szerint! Mire elkészült pontosan úgy éreztem magam, mintha véletlenül rossz helyre öntözgettem volna a jóféle vörösbort. :)


A szőlő, ahogy a belőle készült bor és a szőlőmagolaj is erős antioxidáns hatású, ebben a szappanban bőven van mind kettőből. Ezenkívül flavonoid tartalmúk miatt, segítenek a bőr egészséges szerkezetének megtartásában. Tehát megint egy "szépség" szappant készítettem. :)


Előnyös tulajdonsága még, hoy a bor cukortartalma miatt a szokásosnál jobban habzik! Szerintem ez a szappanom hajmosásra is tökéletes lesz, de mivel még ezt nem próbáltam ki, teljesen biztosra még nem mondhatom.


A képek lehetnének valósághűbbek, szerintem élőben sokkal jobban mutatnak! :) Az illatukról annyit, hogy a fahéj, szegfűszeg és a narancs pompás keveréke, nekem nagyon tetszik.

...és hogy miért szerepel a poszt címében a napfény? Hát azért mert szappankonyhámban ezentúl naplámpa alatt érnek a szappanjaim, így úgy gondolom még több "jóság" kerül beléjük, arról nem is beszélve, hogy engem is segít jobban átvészelni a telet, mert hogy nem igazán lelkesedem érte! :)

A naplámpáról bővebben itt olvashattok.




12 megjegyzés:

verus írta...

Drága Eszter,remélem a derekad hagyta, hogy csodálatosan teljenek az ünnepek:) Az új szappanod pedig biztosan mámorító, bárcsak érezném az illatát, de hát nincs olyan monitor ugyebár:))

A.C.E írta...

Szia Verus!
Hát sajnos még mindig fáj a derakam, nagyon ragaszkodó típus, de azért én nem adom meg neki magam, csakazértsem!!
A szappannak valóban isteni illata van, alig várom, hogy elfogyjon a szappanom, mert még nem próbáltam és nagyon kíváncsi vagyok a hatására!
Neked mikor lesz már blogod, úgy olvasnék tőled-rólad!

Puszi

verus írta...

:))Már más is kérdezte, hogy nincs-e kedvem saját bloghoz:) Nem kizárt, de most eléggé el vagyok havazva, könyvet írok, januárban megy nyomdába, akkor jutok egy kis levegőhöz és rögtön szólok ám, ha blogtulajdonos lettem:)
Puszi!

A.C.E írta...

hűha!! Titok, hogy miről írsz?

verus írta...

Nem titok: a csepeli Weiss és a Chorin családokról. Történész vagyok:)

Katuska írta...

Eszter!Eszter!Eszter!!!!!!!!!!!!!
Most láttam a kecskéidet és Téged a Paprikán!!!!!!!!
Olyan kedves vagy,mint amilyennek gondoltalak!!!!!
Derékfájás mentes gazdag és munkával teli új évet!!!!

Katuska írta...

Verus!!!!
Történész vagy és érdekes témáról írsz?Mi lesz a címe,mikortól kapható?nagyon szeretem a családtörténeteket!

verus írta...

Én is láttam a "paprikás" adást:) Imádom a kecskesajtot!!!
Házisárkány: Weiss Manfrédról-régi Globus konzervgyár tulajdonosa- és leszármazottairól szól, gazdaság és családtörténet, jótékonyságról, második világháborúról, emigrációról.Egyenlőre magánkiadásban jelenik meg, nálam elérhető, ha érdekel!)

Katuska írta...

Hát hogyne érdekelne?!
Amikor a Goli Tánchelyre jártam táncolni(Goldberger Művek központi telephelye a Perc utcában)kitágúlt orrlyukakkal jártam felfedezni a helyet!Elképzelni hogy élhettek-dolgozhattak ott az emberek....

verus írta...

A bejegyzésem valahol az éterben kering:) Szóval köszi Eszter! Ha legközelebb levéltárban járok, megnézem maradt-e a felmenőidről valami:) Persze csak ha nem bánod!
BÚÉK!

Barbi írta...

Ó, Eszter! Annyira guszták a szappanjaid, hogy az őrület! :D Ide érzem az illatát! Eszembe jutott, mikor úgy kb. 4 évesen beleharaptam a babaszappanba (pedig az még nem is szép...)! :D

ZsuzS írta...

Úúúúgy szeretném látni amikor alkotsz a szappankonyhádban.
Sokszor úgy képzelem el, mint egy régi rajzfilmben, nagy fakanállal áll a boszi egy üst mellett :)) Ehhez jön most a mámor?

Örülök, hogy most már gyógyul a derekad!
Pusz: Zsuzsa

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...