2010. február 13., szombat

és mindjárt 800!!!!

Azt hiszem a 400 pozitív visszajelzést ünnepeltem utoljára, amit a Meska boltomban kaptam kedves vásárlóimtól.
Mivel már csak pár hiányzik a 800.-hoz úgy gondolom itt az ideje, hogy megajándékozzam az én hűséges vevőimet egy kis akcióval. Két akció módra gondoltam és szeretném, ha segítenétek eldönteni, hogy melyik mellett döntsek!

Szóval úgy gondoltam, hogy egy hétig, vagy

- minden megrendelt szappanom árából elengedek 10 %-ot, vagy

- mindazoknak akik ezen az akciós héten 4 szappant rendelnek tőlem, egy ötödiket ajándékba adom!

Szerintetek melyik megoldásnak lehet jobban örülni?





Amúgy magamat is megjutalmaztam, mert úgy érzem igencsak megérdemlem, hisz egy hétig kibírtam édesség nélkül!!! :) Készítettem magamnak egy adag mákos-kókuszos kölest mandulával, nyami-nyami! :)

5 megjegyzés:

Esthi írta...

Szia Eszter!
Nekem az utóbbi, az ajándék 5.-dik szappan tetszene jobban. Úgyis terveztem már a rendelést. :)

PAMIS Takarító Kft. írta...

Szerintem legyen mindkettő:D

A.C.E írta...

Esthi: Akár mi lesz a döntés, Neked úgy lesz, ahogy szeretnéd!! :)

Pi: Talán az ezrediknél még az is lehet!!! :)

Esthi írta...

Köszönöm! :)))
Puszi érte, meg amúgy is!

Freemam írta...

Én is az ötödik meglepi szappannak örülnék a legjobban!

Pollival mi a helyzet?

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...