2010. február 24., szerda

Nekem is van már szép webáruházam



Végre, végre, végre!!!!!
Már nagyon régóta szerettem volna egy korrekt és jól használható webáruházat.
A legnagyobb gondom az volt, hogy nem találtam olyant, ahol a postaköltséget súly alapján számították volna.
Most meg van és remélem Nektek is tetszeni fog!
Ha megnézitek és megírjátok a véleményetek, azt megköszönném, mert elég sok mindenre kellett figyelnem a létrehozásánál és előfordulhat, hogy valami elkerülte a figyelmemet!
Javaslatokat is szívesen fogadnék, remélem megvalósíthatók lesznek!

Nagyon örülök neki, mert a honlapom megrendelő lapja, hát hogy is mondjam csak, nem volt túl profi. :)


Érdemes regisztrálni is, mert úgy, ha rendeltek Tőlem megmaradnak a megrendeléseitek és nem kell minden alkalommal megadni az adataitokat!

7 megjegyzés:

verus írta...

Drága Eszter! Gratulálok! Megyek, bekukkantok:)

Hunszil írta...

Gratulálok, kiváncsi vagyok, megyek és menézem :)

Mary írta...

Szia Eszter!
Én már regisztráltam! Nagyon jó lett az oldal!

Barbi írta...

Gratulálok! Nagyon jó lett! Sok sikert hozzá! Biztosan benézek majd! :)

Edit írta...

Eszter, nekem nagyon tetszik, nagyon kellemes hangulatu az uj webaruhazad!!!

Egy kerdesem lenne, aprosag, es biztosan csak en nem ertem jol, de a szappanoknal szerepel az az, pl Ár: 800 Ft + ÁFA (800 Ft). Ez ugye azt jelenti, hogy afaval egyutt 800 Ft?

Ja, es meg egy kerdes, nem teszed ki a bal oldalra a "Honlapom" ala a blogod linkjet is?

Edit írta...

Gondoltam hogy csak en nem ertem ezt az AFA dolgot :) :) :)

A blogos dolgot csak ezert kerdeztem, hogy nem teszed-e ki oldalra, mert lattam, hogy ha a webaruhazban a "Blog"-ra kattintunk, akkor ott a bejegyzes vegen megjelenik a ennek a blognak a cime.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Tetszik:)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...