2010. február 25., csütörtök

Meskás alkotóktól begyűjtött szappan csomagolások :)

A napokban "begyűjtöttem" a Meskáról olyan szappan csomagolásnak való alkotásokat, amik nagyon tetszenek!


Először érkezett ez a kis díszdoboz Andideától, gyönyörű igaz? Nem semmi aprólékos munka és a végeredmény minden ajándéknak elegáns csomagolása lehet!
Aztán ezt a kis zsákocskát kaptam meg Shushannától, igazi vintage stílusú farm szappan csomagoló, igaz?

Aztán a kis kosárkáknak örülhettem, amik Tünde keze munkáját dícsérik! Szappanjaim igazán jól érzik magukat bennük! :)

Jó érzés, hogy ha én megakadnék a csomagolás, vagy más kreatív tevékenységemben, van aki segíthet tovább lendülni!




5 megjegyzés:

Hunszil írta...

Nagyon tetszenek Főleg a Shushannától kapott :)))

csutkailda írta...

Milyen szépen mutatnak a szappankáid a pödrött csuhéban!!!
Igaz, hogy én elfogult vagyok a csuhé iránt!!! :)))

Barbi írta...

Tényleg nagyon ötletesek és szépek!

Barbara írta...

Nahát, hogy ezek milyen szépek! :) Igazán megadja a szappannak azt a pompát, amit megérdemel :)

Mary írta...

Tartalomhoz a forma, szépek és ötletesek!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...