2010. szeptember 17., péntek

Ha blogtársam vagy, jelezdd a megrendelésedben

Legutóbbi bejegyzésem egyik kommentje ébresztett rá arra, hogy bizony van olyan, hogy ha közületek rendel tőlem valaki szappanokat, nem tudom, hogy blogtárs az illető! Hát kérem ez nem mehet így tovább!!!!!!
Úgy döntöttem, ha webáruházamból rendeltek, akkor 5 % kedvezményt adok a szappanok árából, amennyiben a megrendelés "Megjegyzés" rovatába beírjátok a blogotok címét! Sajnos csak manuálisan tudom a kedvezményt beállítani, regisztrációtok után, ezért vagy az első rendelésetek után lehet átálítani /ekkor értesülök arról, hogy regisztráltatok/, ami azt jelenti, hogy csak a követő megrendeléseknél fog élni a kedvezményetek. Van még egy megoldás: amikor regisztráltok a webáruházba ,de még mielőtt a rendelést leadnátok, írtok egy email, hogy adjam meg a 3 % kedvezményt, akkor már az első megrendelésnél él a kedvezmény. Érthető ez így?
Száz szónak is egy a vége, mivel Ti sokat segítetek nekem véleményetek megírásával, visszajelzéseteikkel, de csak azzal is, hogy befogadtatok és ezáltal egy nagyon klassz csapathoz tartozhatok, én is szeretnék egy kicsit kedveskedni Nektek!

Puszi Nektek!!!

1 megjegyzés:

Mary írta...

Én biztos élek majd a lehetőséggel!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...