2010. szeptember 18., szombat

Újra mini kecsketej szappanok


Kicsit félve, de újra készítek eladásra is rózsa és bonbon formájú mini kecsketej szappanokat. Visszatérő és Meskás vevőim biztosan ismerik már ezeket a pici szappanjaimat, hisz ajándékként szoktam küldeni!
Hogy miért félek én attól, hogy eladásra is gyártsak belőlük?
Hát azért, mert egyszer már megpróbálkoztam ezzel, nagyon sokan kérték tőlem. Volt is rájuk szépen kereslet, de aztán elszabadult a pokol! :) Mindenki más-más fajtákat szeretett volna, egy-két darabbal többet, vagy kevesebbet és ha lehet más formájút stb. :) Na ettől besokaltam, mivel ugye szerettem volna minden igénynek megfelelni, de ebben az esetben képtelen voltam erre.

Alapjáraton ezek a szappanok a szappanfőzéskor megmaradt, nagyobb szappanra már nem elég anyagból készülnek. Ha semmi nem marad, akkor abból a fajtából egy ideig nincs. Na már most ebből Simán megjósolható, hogy olyan állandóságra ezeknél nem lehet számítani, mint a normál szappanjaim esetében.

Az utóbbi időben megint nagyon sok kérés érkezett hozzám, amiben ovisok részére, ajándékként, próbának stb. szeretnének miniszappan csomagot.



Mitévő lehet ilyenkor a szegény szappanfőző! :) Beadja a derakát és reménykedik benne, hogy most jobban sikerül ez az akció. Azért akció, mert előreláthatólag csak addig szeretném egyenlőre készíteni őket, amíg a megmaradt vászonzsákocskák el nem fogynak. Valahogy nem tudom megszokni a celofánzsacskó csomagolás gondolatát, és nem igazán bízom benne, hogy a kedves címzettek egy-két napos postai tortúra után úgy kapják meg a szappancsomagot, ahogy azt ők és én szeretnénk! Azért, hogy a virág rajta maradjon a zsákon külső csomagolásként nálam is a celofán szerepel, de lehet, hogy ez még változni fog. :)
Szóval akkor az elképzelésem:
- minden csomagba 4 db. miniszappan kerül vegyes fajtájúak :)
- egyenként celofába csomagolba /az alján fajtamegjelöléssel/
- vászonzsák csomagolás kartonszallaggal
-és díszítésként egy illóolajos szárazvirág szolgál.
Szerintetek működhet ez így?

9 megjegyzés:

Katus írta...

Szerintem szuper. Fent lesz a Meskán is? Vagy a másik oldaladon?

A.C.E írta...

Szia Katus! Még megvárnék egy-két visszajelzést :) , de tervezem, hogy ha úgy általában tetszik a dolog felrakom a meskára is és a webáruházamba is!

shalot írta...

Kedves Eszter!
Még nem ismerjük egymást(illetve én már téged igen) Eddig Antal Andin keresztül jutottak el hozzám a szappanjaid (meg persze a jó híred is) El kell mondjam családi vita estek vannak nálunk szappan ügyben (ki, mikor, melyiket használhatja).
Nagyon szeretjük őket!
Éppen arra gondoltam milyen jó lenne, ha kisebb méretben is kapható lenne, mivel aprócska gyerkőceim kezébe még nagy a kocka alakú.
Egyszóval üdvözlöm az ötletet! Egyre gondoltunk!
Krisztina

Edit írta...

Én is szeretnék majd rendelni belole! :) Mikortol lehet, mert pont most szeretnek majd rendelni mast is?Mar regebben is gondoltam ra, milyen jo lenne, ha lehetne ilyen kis szapanokat is venni, mert pl egy-ket napos utazashoz, amikor mindenbol csak keveset szeretne vinni az ember, nagyon praktikus lenne. Igy azalatt a par nap alatt sem kene nelkulozni a finom szappanjaidat. :)

A.C.E írta...

Lányok köszönöm a megerősítést! A Meskán és a webáruházamba is fenn van már, de Nektek azt javaslom, hogy a webshopban vegyétek, mert ott ugyebár már vagy van már 5% kedvezményetek, vagy aztán lesz, mikor regisztráltok és ezt megírjátok nekem! puszi Nektek :)

Csillagos írta...

Nagyon szuper, bár nekem a picikből is a téglalap alakú tetszett:)))

Kicsoda írta...

Szerintem is jo otlet!! Van, hogy egy ajandek melle tennek valami aprosagot, ami frappans, hat ez PONTOSAN olyan!!! Masreszt a megrendeleseknel nem kellene ezzel tul sokat idoznod. Az a `baj`, hogy annyi felet kinalsz, hogy az ember csak gyozzon valogatni:-)

DoRcY írta...

IGEN! :) nagyon jók!

Névtelen írta...

Eszterem! Gyönyörűek a szappanjaid, de mi van a Lyányokkal, a Legényekkel és a Gidákkal? Vagy neked is elromlott a fényképezőgéped? :-)
Tüntetni szeretnék a blogon, hogy:
"Kecske-fotót akarok!,
Kecske-fotót akarok!" :-)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...