2023. szeptember 6., szerda

Újraszappan! Juhéjjjj!


https://www.facebook.com/EszterFalusiPortekai?mibextid=avESrC

Mivel újra jelentkezésem óta lett jó néhány új csoporttagunk engedjétek meg, hogy bemutatkozzam nekik is. Tudom Ti mindent tudtok rólam, hisz már a század elejétől ismerjük egymást! 😉


Eszter vagyok, szappanos Eszter, de megkaptam már a zöldboszi nevet is. 


40 évig egy magyarországi városban éltem, aztán úgy hozta a sors, hogy falura költöztem. Megtaláltam a nekem való házikómat, benépesítettem az istállót és a legelőt nyulakkal, tyúkokkal és kecskékkel. İmádtam ezt a nehéz, de természetközeli életet. Kecsketejjel és sajttal láttam el a városi embereket és egyre többen keresték termékeimet. Újságok írtak rólam, sőt tv műsorban is szerepeltem. 

Aztán jött a nálam szinte elkerülhetetlen törés, régebbi követőim tudják, hogy nálam ezek az éles élethelyzet váltások igen gyakoriak. 

Szóval tök egyedül maradtam és így már nem tudtam a városba juttatni a termékeimet.

Egyetlen nap volt eddigi életem során amikor reggelttől késő estig megállás nélkül sírtam és ez az a nap volt amikor kecskéim közül nagyon sokat el kell engednem. Nem tudom leírni ezt a borzalmas érzést, mert ezek állatok annyira mélyen beívódtak az életembe, a szívembe, hogy hiányuk valóban kínzó fájdalmat okozott. Hiszen ott voltam, néha segítettem is a születésüknél és nagymama korukig velem voltak.


Ott maradtam egypár kecskével, mert képtelen voltam mindannyiunktól megválni!

Így viszont azon felül amit én elhasználtam minden nap maradt kecsketejem.

Az internetet böngészve kerestem valami felhasználási lehetőséget, mikor is angol és amerikai oldalakon megláttam a kecsketejszappanokat. 

Felcsillant a szemem, főleg amikor a jótékony hatásairól olvastam. 

Nem szaporítom a szót, lefordítottam a receptek, átkalibráltam a mértékeket és elkezdtem kialakítani a saját receptjeimet. Egy-két hónapig illatos lett a kukám, mert rendszeresen ott landoltak a kísérleti példányok. Vagy nem voltak elég szilárdak, vagy a habzásukkal nem voltam megelégedve. Aztán jöttek az első eredmények és a családom, ismerőseim is kipróbálták őket. Mivel nagy sikerük lett, elkészítettem az első kezdetleges webshopomat és most már nem sajtok, hanem szappanok szerepeltek a számláimon. Szóval elhoztam Magyarországra a szappanok királynőjét a kecsketejszappanokat. 😉

Hú, ez hosszúra sikeredett és a szappanokról még nem is beszéltem.


Régi vevőim tudják, de Nektek akik mostanában keveredtetek erre elmondom, hogy a szappanjaim nagy százalékban tartalmaznak kecsketejet. Aztán 5 féle hidegen sajtolt olajat adok hozzájuk. Természetesen csak és kizárólag természetes anyagokkal dolgozom! Receptjeimet a különböző bőrtípusokra és bőrproblémákra alakítottam ki. 

Büszkén állíthatom, hogy rengeteg embernek segítettek már az én kis szappankáim. Legfőképpen az ekcémával és pszoriázissal élő vásárlóimtól kaptam időnként "előtte-utána"

fotókkal ellátott köszönő leveleket. De a száraz, exrtaszáraz bőrre is jótékonyan hatnak. Vannak zsíros, pattanásos bőrre is szappakáim.

İde kívánkozik egy régebbi blogbejegyzésem: https://www.blogger.com/blog/post/edit/1867847419445843599/8285992363268197317


Mostanság Törökországban élek, egyszer már küldtem innen szappanokat hűséges vevőimnek, de a posta az áraival megtorpedózta ezt. Viszont egy-két hete rátaláltam egy magyar cégre, akik ha nem is olcsón, de elviszik a csomagjaimat Budapestre.


Most itt tartunk és nagyon hálás vagyok a sorsnak, na és legfőképpen hűséges vevőimnek, akik még mindig szeretik a szappankáimat, hogy megint hódolhatok kedvenc elfoglaltságomnak és hogy ezt a lakást is beillatozhatom! 😉


Nem igazán szoktam ilyet kérni, de ha ezt a bejegyzésemet megosztanátok, megköszönném! 🙏

Nincsenek megjegyzések:

Abla, abi , na meg a keresztnév

Hát az úgy volt, hogy amikor először mentünk együtt a boltba a török férjemmel, volt valami ami nagyon meglepett. A pénztároslány így közölt...