2009. május 20., szerda

Majdnem névnapi meglepi


Ma elég sok dolgunk volt egymással a postásunkkal, levelet kaptam, levelet küldtem, csomagot kaptam, csomagot küldtem, aztán elbúcsuztunk. Úgy tíz perc múlva valamiért ki kellett mennem a kertbe és látom, hogy egy nagy puffancs borítékot odakötözött valaki a kapunkhoz. Hát a postásunk elfelejtette odaadni Csipkebogyó meglepijét, ami így aztán duplán meglepivé vált!


Nagyon régen kaptam már olyan igazi meglepit, így hát tényleg izgatottan bontottam ki a borítékot! Még nem tudtam mi is az ami először a kezembe akadt, de azt már láttam, hogy az én kedvenc country stílusomban készült. Aztán kiderült, hogy egy táska, gyönyörűséges színekben pompázó virágokkal. Naggggyon tetszik és pénteken Pécsnek is megmutatom, mert a rendes heti város-barangolós napomra őt viszem magammal. Kaptam még egy táskát, ami olyan vidám, hogy szerintem rosszabb napokon csak elő kell vennem és már jókedvre is derülök. és még mindig nincs vége. Ahogy hajtogattam össze a táskákat, hát sok-sok aranyos dolog került még a kezembe, az is nagyon rég volt hogy valaki ennyit dolgozott volna az én kedvemért!!! Csipkebogyó köszönök mindent, végre nekem is van igazi country szívem. Most vettem észre, hogy a papirzsepi- tartóról nem készült kép, mert azt mindjárt be is fogtam, annyira megtetszett! :)
A kis falikép láttán, viszont megfogadtam, nem mutatom meg a kecskéknek, mert féltékenyek lennének a barira! :)



Sok puszi Csipkebogyó és kívánom neked, hogy sokáig képes legyél ilyen szépségeket alkotni, magad, családod és néha ismeretlen ismerősök kedvére!!!

Bocsánat a képek nem túl jó minőségéért, de mint tudjátok a fényképezés nem az erősségem!

2 megjegyzés:

csutkailda írta...

Sok-sok örömöt kívánok az ajádékaidhoz.:)))
Puszi:Ilda

Szilvi írta...

Nagy kő esett le a szívemről, hogy épségben odaért a csomag, ez egy kis darabka belőlem, hímzés, varrás, horgolás, rád gondoltam a készítése közben. Olyan jó ajándékozni!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...