2009. május 27., szerda

Mangó-citrus kecsketej szappan


Végre volt egy kis időm lefényképezni a mangó-citrusos szappanomat is!



Lehet, hogy ezek a jó kis nyárillatú szappanok a bűnösek abban, hogy alig tudom féken tartani magam, úgy, de úgy mennék a kedvenc horvát tengerpartomra! :)
Ennek a szappannak is olyan tenger-mágnes illata van és amellett igen hasznos is, hiszen a citrusfélék illóolajai elősegítik a normális nyirok működést, serkentik a véráramlást, a citrom-olaj kiválóan puhít és remek tonizáló hatással bír.

Normál, zsíros bõr ápolására ajánlom.

11 megjegyzés:

Monika írta...

Hol van a kedvenc horváth tengerpartod? Én Baskat szeretem nagyon,csak sajna egy bibije van,hogy zsúfolt a part.:(Egyébként csodás öböl!
Énis vágyom a tengerre!

A.C.E írta...

Én Opatiját imádom leginkább, de Trogirt is nagyon szeretem és tulajdonképpen úgy, ahogy van az egészet!!! Ha tehetném az egész még hátralévő életemet ott élném le. :) Csak egy a bibi, oda nem vihetném az én kecskelányaimat!

Puszi: Eszter

Monika írta...

pedig ott sok kecske van!!!!csak ne kenne határ.....Régen nem volt....Réges-régen....
Ma utalok,megjött a fizu.:)))))))

Zsuzsi írta...

Drága Eszter! Kérlek, kukkants be ide (http://konyhaboszi.blogspot.com/) és hagyd jóvá Polli szereplését! Ha mégsem szeretnéd, azonnal leveszem! Köszi. Zsuzska

A.C.E írta...

Ó, most sajnálom csak igazán, hogy lányaim igazán intelligensek ugyan, de sajnos a képek felismerésével hadilábon állnak! :) Mindenesetre sejtem, hogy Polli szívesen adja profilját a feta sajtos pizzádhoz! Egyébként imádom a pizzát, egy időben sokat készítettem, mert a barátnőm fia pizzériában dolgozott és olyan finom tésztát kaptam tőle, hogy muszáj volt mind felhasználnom! :) Én nagyon szeretem benne az oregánot, te nem teszel bele?

Puszi és Polli nevében is köszönöm a "dícsfényt"!

Zsuzsi írta...

Nagyon köszönöm a beleegyezésedet, Pollinak pedig külön puszi érte! (Bizistók, ha arra járunk, megadom neki!) Oreganót pedig persze, hogy teszek bele, az jön mindig utolsó elöttiként, még a sajt alá. Mindjárt hozzá is írom!!! Még egyszer köszi. Puszikkal: Zsuzska

s@só írta...

Bocs azért, hogy ennyi lány közé beírok. Egyrészt megköszönnék a gesztenyéim, hogy megnézted őket. A másik dolog ez a horvát tengerpartos.... vagyunk így még páran akik, ott élnék le a hátralévőt. Neked Eszter lenne tippem. A PAG! Rengeteg kecske lakik ott, elférnének a tieid is - gondolom. Bár Pag a juhsajtról híres (na jó a tenger mellett:) és azért mert a szigeten növő illatos növények képezik a köves vidéken a juhok alapeledelét és ezek adják meg a sajt különleges ízét. Képzeld el alapjáraton benne lenne a szappanjaidban ez a különlegesség, és persze a sós levegő és a kék, a kedvenc kékünk.
P.S. majd lehet, hogy kérdezősködöm kicsit a termékedről (Réka nagylányom születése óta igen érzékeny - sokáig kimondottan csak patikában készült fürdetőkrémet használtunk)

A.C.E írta...

Szia S@só!

"és persze a sós levegő és a kék, a kedvenc kékünk." ez nem ér! Én próbálok nagggyon keményen a munkámra összpontosítani, de hol az illatok, hol a levélben érkezett prospik, hol meg kedves bloglátogatóim csábítanak délre!
Tudod a gyökereim valahol ott vannak és volt idő, mikor évente 4-5-ször is ellátogattam arrafelé.
Aztán jöttek a kecskékm akiket egy napra is nehezen hagyok itt, nem ám, hogy egy jó kis nyaralás idejére! Na mindegy egynlőre csak álmodozom, meg majd figyelem a blogokat, hátha valaki szerencsésebb nálam és hozzájutok egy jó kis Adriai utiélmény beszámolóhoz!
A leánykádnak milyen bőrproblémája van?

s@só írta...

Itt olvasgathatsz párat: http://www.sasoutjai.eoldal.hu/cikkek/razglednicaim---dalmat-horvat-tajakon

Valami ekcéma szerűség, és elég sokszor előjön ma is (20 éves)

A.C.E írta...

Köszi, holnap kalandozok majd egy kicsit! :)
A lányodnak a Holt-tengeri szappanjaimat ajánlanám!

s@só írta...

OK:) és köszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...