2009. május 14., csütörtök

Nyár illatú tündérkonyha



Tegnap nagyon csúnya, kinézni sincs kedvem idő volt nálunk, esővel és borúval! Mondanom sem kell, rosszul esett miután már ízelítőt kaptam a szép időből.


"Nem baj" , gondoltam magamban, varázsolok én majd magamnak nyári hangulatot!
Elkészítettem nyári szappanjaimat, kedvenc gyümölcseim illatával.

A sárgadinnye a maga édes és egzotikus illatával mindig a nyarat idézi fel bennem! Szappanban önmagában talán kissé tömény lett volna, de litsea cubeba és az aloe vera illatával keveredve viszont olyan élményt ad az orromnak, hogy alig várom, hogy használhassam és a bőrömön érezhessem ezt az illatot.
Kezdem megérteni a borászokat, akik számomra kissé erőltetetten próbálják leírni boraik illatát. Szinte lehetetlen vállalkozás más érzékszervekre hatva átadni egy illatot, így én ezt meg sem próbálom! :)


A másik nyárillatú szappanom barack, hárs és édesnarancs illatot kapott, hát ez a hármas valami olyan rafinált, de mégis nagyon kellemes aromát ad az én kis kecsketej szappanomnak, hogy most már ugyan süt kint a nap, mégis benn maradnék a szappan konyhámban! :)


Csak a tenger hiányzik a lábaimhoz és teljes lenne a nyári boldogságom!

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia mia! Picit kukkancs be hozzám kérlek:)

Erika írta...

Nyami-nyami... nálad kívánós leszek mindig...
Segíts! Jakab mostanában tiszta ekcéma, néha már véres is szegény...:( nem szeretem a gyszertári cuccokat mert csupa szteroid, egy homeopátiás krémet használunk, de mostmár valami szappan is kellene sztem. Van ilyesmid?

A.C.E írta...

Igen, van, kimondottan ekcémára és pszoriázisra a legjobb hatású a kecsketej az összes bőrprobléma közül, illetve minden extrém szárazbőrös tünetre. Ráadásul az én Holt-tengeri szappanjaim receptjeit direkt erre a bőrproblémára állítottam össze! Szegénykéim, én nem értem, hogy lehet az, hogy annyi gyerek ekcémás most! Illetve vannak sejtéseim, sajnos. :(

Erika írta...

Akkor én kérnék gyorsan!!!

Limara írta...

Jaj, ezek a szappanok! Finom, illatos sütik jutnak eszembe róla! :))

Julika írta...

Húúú de finomak lehetnek :) Mindig alkotsz valami újdonságot. Már követni sem lehet.

A.C.E írta...

Tartsatok túl ösztönlénynek, de valahogy legtöbbször a kívánságaimat követve készítek valami újat, azt figyelembe véve, én minek örülnék, ha egy szappant szeretnék. Mit kellene, hogy tudjon, mi az, amit én elvárnék tőle. Csak reménykedem benne, hogy sokan gondolkodunk hasonlóan és akkor talán másoknak is örömöt tudok velük adni! :)

Monika írta...

Hú,de jól néznek ki!!!!!És milyen finomak!!

NEM MENNEK ÁT A LEVELEIM HOZZÁD!!!!!!!HIBAÜZENETET KAPOK.:((((((

A.C.E írta...

Nem tudom mi lehet a gond? Tény, hogy délután még egy levelet sem kaptam és ez felettébb gyanus! :( A naturkozmetikára írsz?

Monika írta...

Igen,oda és hibát ír a Pannonnál.
Írjak a másik címedre??????

A.C.E írta...

Köszi Mammka megkaptam a leveled, mindjárt válaszolok!

Puszi

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...