2010. január 2., szombat

Gyömbéres-narancsos kecsketej szappan


Először is:
Nagyon boldog és sikeres Új Esztendőt kívánok Nektek, remélem sikerül betartanotok az újévi fogadalmaitokat és minden vágyatok teljesül. :)
Még egy télies szappant készítettem és lett még egy kedvenc illatom. :) Bevallom eddig nem sokszor használtam a gyömbért, valahogy nem igazán volt rá szükségem. Gasztroblogos olvasóim biztos csodálkoznak ezen, de így alakult. Szóval amikor elkezdtem lereszelni a gyömbért a szappanhoz, hát..... Egyszerűen beleszerettem az illatába! Ahogy szaglásztam abban is kezdtem biztos lenni, hogy nagyon menne az illatához a narancsillat.



Hogy a gyömbért miért választottam alapanyagul? Hát többek között azért, mert a gyömbér igazi téli szappan, szó szerint felmelegetíti a bőrt, külső fájdalomcsillapóként is megállja a helyét és ezt már saját tapasztalatból is tudom, mert makacsul fájó derekamra kentem az apróra reszelt gyömbérrel készített kenőcsöt és jelentem használt!! :) A fejbőr és a haj korpásodának megakadályozására is használható.

Nõi szépségápolási termékek körében arctisztító krémek és

zselék készülnek belõle, mert helyreállítja az arcbõr pH-ját,

serkenti az arcban a vérkeringést, valamint stresszoldó hatású.




6 megjegyzés:

verus írta...

Ez a a szappan szemlátomást mesés:) Már készítem a listát, hogy milyeneket rendeljek, ha elfogy a legutóbbi adag: a gyömbéres benne lesz!)

Taurus írta...

Boldog Új Évet, végre sikerült belépnem:)

Engedd meg, hogy egy régebbi szappanodról áradozzak: még csak most próbáltam ki a holt tengeri iszapost. Fantasztikus krémes,kellően habzik és az illata olyan mint egy forró, de szellős tengerparté. (na tessék, költő lesz belőlem tőle..) Csodás!

Freemam írta...

Köszönöm a meghívót!!!

Én a kamillásról szeretnék regélni neked!

Ákos fiam 16 éves nagy lakli kamasz. Szerinte a szappanod "brutál jó".

Remélem a derekad hamarosan teljesen meggyógyul, szükséged lesz az erődre!


Gidácskáknak egészséges születést!

A.C.E írta...

Hűha Lányok!
Köszönöm ezeket a gyógyító visszajelzéseket!!! :) Szerintem hatásosak lesznek. :)))

Limara írta...

Csodás lehet ez a gyömbéres szappanod is, nálam a gyömbér toplistás! :))

Lente Julcsi írta...

Végre megint tudlak olvasni-nézni!(többször próbáltam,lehet,hogy csak nekem nem ment?)
Már hiányoztak a fotók a "kis" gyönyörűségekről :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...