2010. január 13., szerda

Blog szülinapom!


Már egy éve, hogy megírtam első posztomat, hihetetlen gyorsan elmúlt ez az idő. Mégis belefért sok-sok új blogbarát megtalálása, így hála Istennek van kivel ünnepelnem ezt az alkalmat. :)





Mit szólnátok egy kis játékhoz és természetesen a játék nyertesét megajándékoznám. Arra gondoltam három kérdést tennék fel a blogomban leírtakkal kapcsolatban. A válaszokat várnám az email címemre. Azok nevét, akik helyesen válaszoltak a kérdésekre közzétenném itt a blogban és közülök kerülne ki a nyertes. A nyeremény egy kis csomag: bió arctörlő, egy sütiszappan és egy általa választott kecsketej szappan.


Az emaileket január 20-ig várom.



A kérdések: - hány kiskecskéje született tavaly tavasszal Fahéj kecskémnek?


- milyen esküvői ajándékot kapott tőlem unokahúgom áprilsban?


- melyik szappanomat ihlette a kedvenc csokim?






Remélem nem túl nehezek a kérdések! :)




Email címemet a "Rólam" nevezetű link alatt, a teljes profilban találhatjátok.




Hű, nagyon izgulok, hogy lesz-e jelentkező a játékomra! :)

17 megjegyzés:

Hunszil írta...

Hát én biztos játszom veled :)
És Istenke éltesse a szülinapost !!!.........még sokat :)

Dia írta...

Gratulálok a fantasztikus termékeidhez és blogodhoz! Én is szeretnék játszani, válaszaimat már el is küldtem! :-)

verus írta...

Én is szeretettel gratulálok!

Ildina írta...

Szép napot!

Én is szeretnék játszani, a válaszaimat már postáztam.

Monika írta...

Naná hogy lesz jelentkező,ez nem is kérdés!!!!!Be se fogunk ide férni.:)
Szívből gratulálok a blogszülinaphoz!!!!Nagyon szerencsésnek érzem magam,hogy megismerhettelek!!!!
A feladathoz este még hozzánövök.:)

Bogi írta...

Boldog blogszülinapot! Remélem a következőig még több szuper szappant látunk/kapunk tőled! :)

A válaszaim pedig már elrepültek. :)

horimarika írta...

Én is gratulálok! És a válaszokat már küldtem is...

H. Mária írta...

Még sok évet kívánok, hogy blogoljál. :)

Unknown írta...

Gratulálok a blog szülinapod alkalmából! Örülök, hogy már a kezdetekben rád találtam. További jó munkát és jó egészséget kívánok!
A válaszokat elküldtem...

FKriszti írta...

Gratulálok én is szeretettel!
A válaszokat azonnal küldöm!

Névtelen írta...

Még sok-sok Nagyon Boldog Blog és Igazi szülinapot Neked, drága Eszter! :-)

A.C.E írta...

Köszönöm szépen Lányok a sok-sok jókívánságot!!

Azoknak akik elküldték már nekem a megfejtéseiket /JELENTEM TÖKÉLETESEK VOLTAK :)/, válaszoltam!!

ZsuzS írta...

Gratulálok én is!
Játszom én is!

PAMIS Takarító Kft. írta...

Boldog blog szülinapot kivánok én is:)

Katuska írta...

Bódog szüllinapo..t-Rubeus Hagrid otán szabadon.....

csutkailda írta...

Boldog blogszülinapot!!!
Kívánom, hogy sok örömöd legyen ebben a műfajban is!!!! :)))

A.C.E írta...

Köszönöm Nektek a jókívánságokat és azt, hogy érdemesnek tartjátok a blogomat az olvasásra! :)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...