2010. január 10., vasárnap

Még sütik! :)

A mai sütikből is mutatok egy-kettőt.




Az a gondom, hogy nem értem a Picasa kollázs készítőjének a lelkületét, egyszerűen nem bírok vele, pedig a sütikből szívesen készítenék egy kellemes együttest. Hát ez van, lehet, hogy akár egy egész honlapot össze tudok hozni, de bizony vannak dolgok, amik mintha direkt ellenszegülnének nekem! :)



A mai sütiknek a kosárkája zabos-mézes és a töltelékük fehércsokis kecsketej szappan.






Van még egy újdonság. Most először adtam a szappanomhoz csak azért illóolajat, mert annyira tetszik az illata, hogy muszáj a bőrömön éreznem! Ez az illat a guayaba illata, a mangó, a barack és a narancs illata keveréke, némi citromillattal. Sajnos sehol nem kaptam guayabát, így hatóanyagai nem érvényesülnek ebben a szappanomban.





A bázis szappan a hagyományos csokis szappanom, ebbe tettem a guayaba illóolajat, hát fenséges, egzotikus illata van.
Végül ZsuzSnak egy kép, azt írta valahogy így tud elképzelni szappanfőzés közben! :)





8 megjegyzés:

Monika írta...

Én is így képzellek el.:)))))
Te ,szappanok nagyasszonya!!!!!:)
Annyira finoman néznek ki!

ZsuzS írta...

Igen, igen, még a mámor is ott van.:))

A.C.E írta...

Ó köszönöm Mammka! :)

ZsuzS az izzadtság cseppekre gondolsz? :)

Szilvi írta...

Gusztik ezek a szappanok!Olyan harapni valóak.Gondolom ővelük sokkal több a munka.

A.C.E írta...

Szia Csipkebogyó!:)))

Hát igen, hozzájuk egy kostól már szerelem kell, alaphangon is 3 nap alatt lehet összehozni őket! A szerelem meg van, így adódik hozzá türelem is! :)

Dia írta...

Hű, de szuperek!!!
Ilyenek is lesznek a Meskán? :-)

A.C.E írta...

Dia megpróbálom süteimet úgy alakítani, hogy postai küldésre alkalmassá váljanak és a csomagolásukra is találnom kell klasz megoldást és akkor mehetnek is a meskára! :) Remélem összejön!

Taurus írta...

Ez már művészet!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...