2010. január 9., szombat

Meghívlak Benneteket egy kis délutáni desszertre, nyam-nyam!


Végre újra tettrekésznek érzem magam, mindenféle testi-lelki bajomat, bánatomat legyűrtem, íme a bizonyíték:



Nem volt túl egyszerű összehozni ezeket a cukrászdába illő szappanokat, de élveztem a velük való bíbelődést. :)




Minden egyes pici alkatrészük teljes értékű kecsketej szappan /csoki és zabos-mézes/




Nem tudom, hogy lesz-e, legyen-e belőlük több féle, de örülök, hogy őket el tudtam készíteni, mert a megvalósítás több mozzanata is kétes kimenetelű volt.
Kíváncsi lennék a véleményetekre, szerintetek érdemes lenne többet, másféléket is készíteni belőlük? Mármint ilyen kis kosárkás sütemény szappant.
Holnapra mindenesetre elkészül /remélem sikerül/ egy újabb adag sütike! :)
Szép hétvégét kívánok Nektek!

9 megjegyzés:

Monika írta...

Én éhes lettem egy kis sütire,megenném.:)

toritextil írta...

jujj, nem merném használni őket, annyira szépek!!
szerintem érdemes :)
és én is ennék sütit :)

Limara írta...

Mindenképpen! Csodálatosak! :))

bubble írta...

Esssszméletlen :))))))))))))
Szerintem is érdemes csinálni még belőlük :)

verus írta...

Nagyon ínycsiklandók! Nyithatnál egy Kecsketejszappan Cukrászdát csupa ilyen "finomsággal"!)

Lente Julcsi írta...

Újabb színfoltok :)

FKriszti írta...

Csak nem cukrászdában vagyunk!Hmmmmmmmm!:O)

A.C.E írta...

Köszönöm a véleményeket, akkor hagyom előbújni a kreatívitásomat! :)

Bernadette írta...

Sütimegvonásomban majdnem gyorsan bezártam az oldalt, hogy ne csábítson. Bár lehet, hogy most egy illatos szappant is megkóstolnék :-)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...