2010. november 3., szerda

Hát tudjátok



nem semmik vagytok! :)
A tisztított vajat nagyon sokáig tart megcsinálni és drága is, így el akartam felejtetni Veletek.
Hát jelentem nem sikerült!!! Naponta kapok levelet, melyekben visszakövetelitek.
Hát jó, megadom magam, de csak egy fajtába fogom belerakni és hétvégéim másfél óráját rászánom az elkészítésére! :)
Jó lesz így?

Van még egy hírem: elkészült velem egy riport, amint megkapom a kész anyagot írok róla, persze csak ha érdekel még Benneteket! :)

1 megjegyzés:

Monika írta...

Ilyen műhelytitkot én nem is tudtam eddig.:)

A riport,hogy érdekel-e?naná!!!!!!!Mindenki nevében írhatom-ebben biztos vagyok-hogy kérjük felrakni és szeretnénk olvasni,látni!!!!!Gratulálok és hurrá!!!!

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...