2010. november 17., szerda

Meska 1500, 15 vásárló 15% - os kedvezmény



Igen jól látod a 15-ös szám bűvkörébe kerültem!
Saját, különbejáratú ünnepem van, hamarosan megkapom az 1500-ik pozitív visszajelzésem a Meskán! /legalábbis remélem :) /


Büszke vagyok erre a teljesítményre és nagyon, de nagyon boldog vagyok attól, hogy egyetlen negatív, de még csak semleges értékelést sem kaptam!


Szeretném megosztani ezt az örömet azokkal, akiktől kaptam!


A KÖVETKEZŐ 15 VEVŐMNEK 15 % KEDVEZMÉNYT ADOK TERMÉKEIM ÁRÁBÓL!!


Az akció csak a Meskára érvényes!


Mivel már elkezdtétek ajándékaitok beszerezni nálam, ezért egy kicsit több szállítási idővel számoljatok legyetek szívesek! /ezt az "időbenajándékbeszerzést" azért egyszer eltanulom Tőletek, mert baromi jó érzés lehet, hogy minden ajándék időben a helyén van!! :)


Köszönöm mindenkinek, aki az értékelésével lehetővé tette, hogy ilyen "büszkeséges" örömben lehessen részem!!! Puszi Nektek

4 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Eszter, ez tényleg csodás, gratulálok, a médiaszereplésedhez is!

MICA írta...

Gratulálok!

A.C.E írta...

Zsuzsa köszönöm szépen, én is gratulálok a sajtjaidhoz, nagyon szépek és fincsik lehetnek!
Köszi Mica, remélem beválnak szappanjaim a fiadnál, légyszi jelezz majd vissza!!

Lente Julcsi írta...

Azta,ez nagyon klassz!!Mármint a sok pozitív (is:)

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...