2010. december 3., péntek

Egy nagy puszi mindannyiotoknak!!!

Hihetetlen napot szereztetek nekem Lányok! Nem zárhatom be a blogomat, mert úgy tűnik nem lenne elég az olvasólimit. :)
Az éjjel szinte semmit nem aludtam, annyira bántott a dolog és felkelni sem volt kedvem, de a sok kedves hozzászólásaitokkal olyan szép napot varázsoltatok számomra, hogy a mai szappanjaimba biztos dupla-tripla szeretetenergia jutott. Ezt az érzést már az sem tudja elsöpörni, hogy a kedves másoló "alkotó" újra fel tette a meska polcára az Eszterszappan másolatokat. Bevallom kicsit reménykedtem benne, hogy észbe kap és elszégyelli magát, de hát azt hiszem erre várhatok!
Szóval nem zárom be a blogomat, mert így legalább nyomon követhető, hogy kinél jelennek meg először az ötletek, azonkívül akinek ilyen kedves olvasói vannak az egyszerűen nem teheti meg!!
Legszívesebben mindannyiotoknak adnék egy nagy puszit, de hát ugye ez kivitelezhetetlen, így úgy gondolom hálám jeléül kiötlök valami játékfélét csak azért, hogy legalább néhányatokat meg tudjam ajándékozni!! :))

Szép estét és kellemes hétvégét kívánok minden KEDVES olvasómnak!!!!!!

Hálásan köszönöm barátságotokat és ígérem továbbra is írni fogok a kecskéimről, szappanjaimról, ja és magamról is!

17 megjegyzés:

horimarika írta...

Dejó! Szerintem írj külön bejegyzést az 'Esztermásolóknak' Pl.: fokhagymás kecsketej szappan! hozzávalók: kecsketej, csirke fűszerkeverék, fokhagymaszeletek, csinos csirkecomb formába öntjük majd feltöltjük a Meskára és várjuk a dícséreteket!

Eszter! Mi szeretünk, a kecskéid is szeretnek tutira! És tudod: ami nem öl meg, az erősít!!!

Melinda írta...

Kedves Eszter! Nem olvastam végig a kommenteket, csak a postodat. Jól meg is lepődtem, hogy mire készülsz. Részemről csak annyit tudok mondani, hogy én könnyen leszoktam az angol márkájú méregdrága szappanról, mert a Tiéd jobb. És nem fogok áttérni holmi lopott másolatokra, mert ez bevált és szeretem. Nagyon kevés ilyen korrekt, kedves és figyelmes eladó van, mint amilyen Te vagy, kérlek ne hagyd abba!!!!

A.C.E írta...

:)))) Hát ez szuper ötlet horimarika,de remélem nincs ilyesmire szükség, mert hála Istennek a végleges receptjeimet nem adtam meg senkinek és a kecskéimet sem adom másnak, még kölcsönbe sem, így max külsőre lehetnek ezek a másolatok olyanok, mint az Eszterszappanok!!
Puszi

és Mammkának is egy puszi, mert nemrég vettem észre, hogy az ő hozzászólását meg sem köszöntem, bocsi Mammka, pedig a Te barátságod is nagyon fontos nekem!

Mary írta...

Eszter én ennek úgy örülök!:D

Katuska írta...

...én csak olvasok és örülök,hogy maradsz....

Szilvi írta...

Látod mennyien melletted állunk! Reméltem, hogy másnap már lelkileg megtámogatva jó hírrel fogsz jönni.Én is szívből örülök!
Puszi

aaműhely írta...

:) Én is nagyon-nagyon örülök a döntésednek. Másoló emberek, kreativitás nélkül mindig is leszenek. Viszont, aki másol nem képes megújulni csak másolni. A kézműves dolgokon érezni melyik fakad lélekből. Hasonlóan másokhoz annyi embernek zengedeztem már a szappanjaidról, és eszem ágában sincs mást kipróbálni. Puszi neked: Andi

Frivolina írta...

egy virtuális nagy ölelés:) fontos, hogy támogassuk azt aki tiszta szívből, elhivatottsággal csinálja, amit csinál. a művészet, a kézművesség egy olyan belső elhivatottság és hajtóerő ami becsülendő és meg kell őrizni ezekben a zavaros, lehangoló időkben, mert ebből fel lehet töltekezni, maradandó és értékes:)

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Szuper! Nagyon jó döntés volt!! Szívből örülök, hogy megerősödött lélekkel, pozitívan zárult ez a nehéznek idult nap Számodra! Mindannyiunk számára példaértékű a hozzáállásod! Hajrá Eszter!!

Julcsi írta...

Ha tudnád, Eszter, hogy mennyire örülök, hogy így döntöttél! És hogy jó helyen, jól tudtad kezelni a dolgot.
Viszontölelés neked:)

A.C.E írta...

Köszönöm Lányok! Újabb töltést kapott abbéli hitem, hogy az életben a legnagyobb hatással az energiák áradása vannak!! Sajnos ez a pozitív és a negatív energiákra is igaz. /halkan, nagyon halkan mondom,lehet,hogy jobb belátásra is bírnak embereket!/
Puszi Nektek, jó vasárnapi ebéd főzést kívánok!

Christine írta...

Örülök hogy folytatod! :-) Mondd csak egyedi öntőforma készitésén nem gondolkoztál még? Úgy értem hogy csináltatni olyan szappan formát amit tuti nem tudnak leutánozni, mert nem kapni a sarki boltban. Ami a téd. Mondjuk monogrammos vagy egyedi mintás. Mint amilyenre a cimkéidet is tervezted. Hmm?

A.C.E írta...

Christine, dehogy nem, eszembe jutott már, de sajnos nem találok olyant, aki eltudná nekem készíteni, pedig nagyon szeretném!!! Persze olyan lenne, aki minimum 1000 db-ot legyártana nekem, de egy kisebb vagyonba kerülne és én nem nagyon szeretnék olyan változtatásokat /csak ha nagyon muszáj/, ami emelné szappanjaim árát!

A.C.E írta...

:) Hol jár az eszem? Hol van még vasárnap, azért aki ebédet főz,annak hajrá! :)

verus írta...

Kedves Eszter! Most olvasom, hogy mi történt :( Szomorú, hogy egyesek ilyenre képesek, de hidd el, maximum a formát tudják lemásolni. Olyan csodálatos szappanokat, mint Te, nem tudnak majd készíteni. Christine ötletét továbbgondolva, talán egy apró monogrammos "billog" is megtenné, amit csak bele kell nyomni a már kész szappanba. Nem tudom mennyire lenne kivitelezhető... Kitartást a további munkádhoz! Puszi!

maca írta...

Kedves Eszter!
Csak most olvastam, hogy mi történt veled, nagyon sajnállak!
A szívem pedig repes az örömtől, hogy még sem hagyod abba a blogolást, köszönjük! Annyi kedves történet, csodás szappanok, és te, mind nagyon hiányzott volna!
Alkoss tovább, azok számára, akik értékelnek és szeretnek, lépj át a csalókon, sajnos vannak ilyenek, mások érdemeivel dicsekvők. Csak azt remélem, hogy hamarosan eltünnek, ahogy előkerültek!

Hunszil írta...

HEURÉKA:)))))))Jiiiiiiiiiiiiiipiiiiiiiijéééééééééééé

sZÍVBŐL ÖRÜLÖK ÉS KÖSZÖNÖM...
Megfogadtam, hogy mint régen legalább egy két szót fogok írni mindig ha épp erre járok, hogy biztassalak és nem feledd mi számítunk rád, no meg a csodás termékeidre....és a kecskéidet is megölelgetném most csak így távolból... hogy biztassanak a folytatásra... Puszi... Ölelés

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...