2010. december 5., vasárnap

Téli esték kényeztető fürdője


Tegnap estére végre teljesen rendbe jött a lelkem és úgy éreztem megérdemlem hogy élvezhessem az én kedvenc téli fürdőmet. Hogy miből is áll ez? Hát természetesen Holt-tengeri sóból, kecsketejből, Epsom sóból. Ez a trió képes arra, hogy a fáradt testet teljesen felpezsdítse, a kisebb, nagyobb fájdalmakat, duzzanatokat elmulassza és hát a kecsketej a bőr szépségéért dolgozik, miközben teljesen ellazulunk. Ennek a fürdősónak a speciálisan téli változata igazi felüdülés egy zimankós, fárasztó nap után, hisz a fahéj, a szegfűszeg, a gyömbér, a narancs, mind-mind olyan élményt tud adni, ami a fürdőszobába költözteti a téli sütemények és a forralt bor illatát.


Most ezt a fürdősót nektek is elkészítem, hátha számotokra is nyújt majd olyan élményt, mint nekem! :)


Az alapsó trióját és az illóolajokat egy olyan zacskóba, amiből adagonként és újrazárva tudjátok használni a fürdősót. /szerintem ez nagyon praktikus/


Én úgy használom /és Nektek is ezt ajánlom/, hogy a teafilterbe zárt narancshéj, citromhéj, fahéj, szegfűszeg, gyömbér keverékből főzetet készítek és azt öntöm a só mellett a fürdővízbe.


és hogy mit keres a képen a bor? Hát kérem én úgy szoktam a fürdőélményt fokozni, hogy ebből a nagyon kellemes ízű és illatú főzetből öntök egy kicsit egy pohár vörösborba és viszem magammal a fürdőszobába! :)
Persze Ti kérhetitek keverve is!


Nekem bevált, remélem Ti is megszeretitek!


U.i.: töröm a fejem egy játékon, de nem sok minden jut eszembe, ezen még a fenti fürdő sem segített, sajna!!


4 megjegyzés:

norono írta...

Jaj Esztikém!De jó, hogy pár napig nem olvastam a blogokat!Nagyon elszomorított volna, hogy a kedvenc blogom "bezár"!
Szerencsére, csak most, egyszerre olvastam az utolsó pár bejegyzést, nagyon örülök a döntésednek, hogy mégis mindennek az ellenére folytatod a blogírást!Tudom, hogy nagyon elkeserítő ezeket a dolgokat megtapasztalni.De gondolj talán arra ilyenkor, milyen kevés alkotó van, akit utánoznak, és te bizony ezek közé tartozol!!!Benned megvan az a tudás, szeretet, kreativitás, érzés, és még sorolhatnánk, ami olyan egyedivé tesz.
Nagyon szeretem a blogodat és remélem, többet senki nem tudja elvenni a kedvet attól, hogy megoszd velünk "magadat"!

Andi írta...

Kedves Eszter!
Nagyon sajnálom, hogy rossz napokat okoztak Neked a "másolók"!
De ne hagyd, hogy ez elvegye az örömödet a blogolástól és az alkotástól!
Ilyen sajnos a világ, sok a pofátlan és csaló ember...
De ne foglalkozz tovább ezekkel!
Szerintem az a nagy dolog amikor az emberek tapasztalat után egymásnak adják tovább az infót arról, hogy ki a "jó orvos", "jó fodrász","jó szappankészítő".
És Téged a jó híred messze földön megelőz! :)
Bár régóta olvaslak, most rendeltem először ezekből a csodákból Karácsonyra, és izgatottan várom, hogy megérkezzenek!
Alkoss és írj tovább mindannyiunk örömére!

A.C.E írta...

Köszönöm Lányok! Megintcsak jól jött a biztatásotok, mert tegnap még egy pofont kaptam!! Puszi Nektek

ZONKA írta...

Én csak zugolvasok, de szomorú voltam a "bezárás miatt".
Ám látom,a kedved újra megjött, aminek nagyon örülök.
Ez az írásod annyira felhergelt, hogy futok is a kádba (csak a fürdősód és a bor nélkül - de gyertya lesz legalább és ábrándozom)
Ne törődj a másolókkal, sajnos a kóklereket sosem tudjuk leállítani.
Jutka

Küçük çirak

Megint egy Törökországbeli szerintem klassz dologgal szeretnélek benneteket megismertetni. Nagyon korán feltűnt, hogy az országban ebben mil...